Bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. oktober 2010

dunja

Hejsa alle sammen,

jeg er kun i 7 uge men jeg har smerter ude i højre side, men det er til at holde ud men jeg er bare så bange for jeg kommer til at aboterer barnet.

jeg tager folinsyre og vitaminer.

nogle gange er det der i lang tid. har i prøvet det samme ?

goddag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

afrobabies

patricia skriver:

Hejsa alle sammen,

jeg er kun i 7 uge men jeg har smerter ude i højre side, men det er til at holde ud men jeg er bare så bange for jeg kommer til at aboterer barnet.

jeg tager folinsyre og vitaminer.

nogle gange er det der i lang tid. har i prøvet det samme ?

goddag

Der sker jo rigtig meget med kroppen, den skal jo vænne sig til at der er noget som ikke plejer at være der, tror ikke at du skal være bekymret, men ellers skal du kontakte din læge, det plejer at kunne være beroligende

Anmeld

9. oktober 2010

marhemor

Smerter i højre side kan også være tegn på blindtarmsbetændelse, men det kan også skyldes at graviditeten sidder uden for livmoderen

Hvis smerterne tager til ville jeg tage på sygehuset/skadestuen og blive undersøgt.. Det giver klarhed

Pøj pøj - håber ikke at det er noget alvorligt

Anmeld

9. oktober 2010

Malonde1985

Jeg havde ondt i venstre side fra uge 6 og frem til ca. uge 8-9, sådan med jævne mellemrum. Var enormt bange for at graviditeten sad udenfor livmoderen (ikke fordi jeg har prøvet det før, men har en bekendt som lige havde været ude for det, så tankerne var der jo) og gjorde alt for at blive tjekket hurtigst muligt. For hvis den sad udenfor, ville jeg jo bare ha den ud hurtigst muligt! Blev så tjekket på hospitalet og alt så fint ud, men har så fået forklaret at det kan være ligamentsmerter (min egen læge mente dog det var for tidligt til ligamentsmerter).. Men altså er idag 24 uger henne, og det stoppede med "smerterne" i uge 9 ca. Har en livlig drengebaby i maven.

Har af en bekendt også fået at vide at det kan skyldes den æggestok (side) hvor ægget er blevet befrugtet.. Altså hvis man er blevet befrugtet i venstre side, kan det hive og nive lidt der og omvendt. Men aner ikke om det har noget på sig. Holder selv på at det må være de ligamentsmerter.

Men synes absolut du for en sikkerheds skyld skal få det tjekket!

Anmeld

9. oktober 2010

dunja

Jeg rínger også til lægevagten hvis det bliver værrer, men det er ikk så slemt.

men mit udflåd er begyndt at blive lidt mørkere, så jeg må ringe til lægen og hører om det er noget at være bekymret for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.