Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har forelsket mig i en vinterjakke fra Danefæ, til mig selv! Kender I noget til, om det er kvalitet eller om det er bras til overpris?
Jeg synes 1400kr er meget, hvis ikke det holder. Men jeg synes bare den er så fin
Gode råd ønskes!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kitty skriver: Jeg har forelsket mig i en vinterjakke fra Danefæ, til mig selv! Kender I noget til, om det er kvalitet eller om det er bras til overpris? Jeg synes 1400kr er meget, hvis ikke det holder. Men jeg synes bare den er så fin Gode råd ønskes!
Hejsa!
Jeg har indtryk af, at det er god kvalitet Jeg har en af deres regnfrakker og den er rigtig lækker. Holder mig fint tør og med mange lækre detaljer. Om deres vinterfrakker er varme nok osv det ved jeg ikke, men generelt tror jeg kvaliteten står mål med prisen
Mange hilsner
Julie
Jeg kender ikke deres vinterjakker, men har en regnjakke fra Danefæ og er SUPER glad for den! har dog købt den brugt, da jeg ikke ville gi så mange penge for den, som den koster fra ny. Så kan nok desværre ikke lige hjælpe dig med dit valg .. Men hvis du synes den er lækker, og har pengene til den, kan den måske holde nogle år, og så er pengene måske givet meget godt ud??
Taf for Jeres svar Det er den her. Jeg har prøvet den i en forretning, og den virker super lækker. Lidt dynejakke-agtig, men stadig tynd og blød... Og så kan maven vist også være deri, hvis nu er vi er heldige med blodprøven om en uge
http://danefae.dk/oscommerce2st/catalog/product_info.php?cPath=22_46&products_id=197
Taf for Jeres svar Det er den her. Jeg har prøvet den i en forretning, og den virker super lækker. Lidt dynejakke-agtig, men stadig tynd og blød... Og så kan maven vist også være deri, hvis nu er vi er heldige med blodprøven om en uge http://danefae.dk/oscommerce2st/catalog/product_info.php?cPath=22_46&products_id=197
Den ser lækker ud. Fedt med en jakke der ikke virker for tung. Så længe den er varm nok!!
Jeg kan rigtig godt lide mange af de ting Danefæ laver, men billigt er det ikke Er ret vild med deres hættetrøjer også...
Vær lige sød IKKE at lægge et link ind tak!! hi hi.. man kan ku købe sig fattig derinde. De har faktisk også nogle fine ting til børn på udsalg ooooog man får jo snart børnepenge . Den ser lækker ud den jakke!
Super fed jakke!
Hvad er jeres erfaringer med deres størrelser - er de store eller små i det eller lige som de skal være?
businesstigger skriver: Super fed jakke! Hvad er jeres erfaringer med deres størrelser - er de store eller små i det eller lige som de skal være?
hmm... Jeg skal have en large, hvis jeg skal have trøje inden under... Det ved jeg ikke om det siger dig noget, hihi Jeg tror de er en anelse lille i størrelsen, men ved ikke om det kun gælder for den model, eller for dem alle...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128