Må melde fra :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Sofie

Mai er desværre syg, så må melde fra til i morgen.. Det er alt for langt atkører, når hun ikke er på toppen

Hun har ikke været på toppen næsten hele ugen og det er desværre gradvist blevet værre.

Var hos lægen i morges som sendte os videre til børnemodtagelsen hvor vi så tilbragte 5 timer

Hun fik taget blodprøver og urinprøve som helsigvis ikke viste noget unormalt.

Hun raller stadig men temperaturen er vist forhåbentligt på nedad gående.

Det var lige en kortog hurtig opdatering.

Håber I fåe en super hyggeligt dag i morgen.. er virkelig øv over, at vi ikke kan deltage.. ville sååå gerne have set Jer igen

Kh Sofie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

JulieE

Sofie skriver:

Mai er desværre syg, så må melde fra til i morgen.. Det er alt for langt atkører, når hun ikke er på toppen

Hun har ikke været på toppen næsten hele ugen og det er desværre gradvist blevet værre.

Var hos lægen i morges som sendte os videre til børnemodtagelsen hvor vi så tilbragte 5 timer

Hun fik taget blodprøver og urinprøve som helsigvis ikke viste noget unormalt.

Hun raller stadig men temperaturen er vist forhåbentligt på nedad gående.

Det var lige en kortog hurtig opdatering.

Håber I fåe en super hyggeligt dag i morgen.. er virkelig øv over, at vi ikke kan deltage.. ville sååå gerne have set Jer igen

Kh Sofie

Stakkels lille Mai!!! Håber hun er ok igen!

Måske kan vi arrange en KBH/Sjællandsmøde snart... jeg er SÅ ærgelig over vi helle rikke kunne være med

Knus og god bedring med Mai-musen!

Anmeld

9. oktober 2010

Fines mor

Hej Tøser

I var også savnet idag;-/

Vi har aftalt, at næste år holder vi en grill fest - et sted;-)

Vi aftalte også, at datoen skal findes meget hurtigt, så alle har mulighed for at sætte kryds med det samme;-)))

Anmeld

9. oktober 2010

Sofie

JulieE skriver:

Stakkels lille Mai!!! Håber hun er ok igen!

Måske kan vi arrange en KBH/Sjællandsmøde snart... jeg er SÅ ærgelig over vi helle rikke kunne være med

Knus og god bedring med Mai-musen!

Jaaaa.. skal vi ikke gøre det  Så kan Loke og Line også mødes igen  ikke at Loke kan huske hende, men de var såååå søde sammen  og Loke har stadig billedet af ham og Line hængende på sin væg

Og desuden er det jo efterhånden også lææænge siden vi to har set hinanden

Mai har det heldigvis meget bedre i dag.. har sovet, er ikke mere varm end igår og er ikke så grædende.. så regner bestemt med at det er på retur.

Kh Sofie

Anmeld

9. oktober 2010

Sofie

Fines mor skriver:

Hej Tøser

I var også savnet idag;-/

Vi har aftalt, at næste år holder vi en grill fest - et sted;-)

Vi aftalte også, at datoen skal findes meget hurtigt, så alle har mulighed for at sætte kryds med det samme;-)))

Det var sødt sagt... mange tak

Jeg er helt med på en kommende grill-fest  og så SKAL vi MED!!!!!!!!!!!! Og så kommer vi heeele familien

Glæder mig allerede til vi kan finde dato og sted

Kh Sofie

Anmeld

11. oktober 2010

tumle81

Håber at Mai har det bedre...

Knus Kathrina

Anmeld

11. oktober 2010

Sofie

tumle81 skriver:

Håber at Mai har det bedre...

Knus Kathrina

Det har hun.. Hun er faktisk helt på toppen iogen.. Hun raller dog stadig en smule

Så ærgeligt at vi ikke kunne mødes.. Måske skulle vi virkelig gøre noget seriøst ved det med at mødes her på sjælland,som Julie foreslog.. Jeg er ihvertfald klar.. og det er un gerne også

Kh Sofie

Anmeld

11. oktober 2010

JulieE

Sofie skriver:

Jaaaa.. skal vi ikke gøre det  Så kan Loke og Line også mødes igen  ikke at Loke kan huske hende, men de var såååå søde sammen  og Loke har stadig billedet af ham og Line hængende på sin væg

Og desuden er det jo efterhånden også lææænge siden vi to har set hinanden

Mai har det heldigvis meget bedre i dag.. har sovet, er ikke mere varm end igår og er ikke så grædende.. så regner bestemt med at det er på retur.

Kh Sofie

Hvor er det sødt, at han stadig har billedet!! Det kunne være sjovt at se, om de kan finde ud af at lege nu

Og Ja, det er alt for længe siden vi har set hinanden, så lad os klart få arrangeret noget herovre.  Jeg ville rigtig gerne tilbyde, at vi kan være hos os, men der er sgi ikke meget plads... Måske kan vi finde et sted at mødes... legejunglen i køge eller...??

Og god at høre Mai har det bedre!!!

Knus!

Anmeld

11. oktober 2010

Sofie

JulieE skriver:

Hvor er det sødt, at han stadig har billedet!! Det kunne være sjovt at se, om de kan finde ud af at lege nu

Og Ja, det er alt for længe siden vi har set hinanden, så lad os klart få arrangeret noget herovre.  Jeg ville rigtig gerne tilbyde, at vi kan være hos os, men der er sgi ikke meget plads... Måske kan vi finde et sted at mødes... legejunglen i køge eller...??

Og god at høre Mai har det bedre!!!

Knus!

Jamen vi kan sagtens finde et sted at mødes.. Altså I er også meget velkommen her.. har heller ikke suuuuper meget plads, men dog mere end i lejligheden

Men lad os finde ud af, hvem som er med på at mødes

Anmeld

12. oktober 2010

tumle81

Jeg er også med på at mødes... VI har heller ikke super meget plads, men det kan dog lade sig gøre hvis vi ikke er alt for mange ;-)

Legejunglen skulle også være et super sted, men ved ikke om det duer til helt små børn. Måske der er for meget uro??

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.