skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

charlottekri

hej alle sammen

jeg tænkte på hvornår smitter skoldkopper??

det er fordi min datter legede sammen med en dreng i lørdags og torsdag får jeg at vide at denne dreng har fået skoldkopper... bør jeg være nervøs for om min datter får det?? har nemlig hørt at det smitter før det slår ud...

på forhånd tak for svar

knus charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Mira0911

Ved ikke hvordan det er med det smitten... Tror ikke der er noget at være nervøs for... 

Tror mange bare går og venter på deres små babyér og tumlingere for skoldkopper... Jeg venter bare på at min får det.. Så er det overstået... 

Der er noget med når de bliver ældre og så får skoldkopper, så kan det blive værre...

Anmeld

8. oktober 2010

Lise

Jamen, det er der en stor sandsynlighed for at hun gør..

Det smitter vist i op til tre uger før det bryder ud. Kan ikke helt huske det, men det smitter i hvert fald noget før det bryder ud, og indtil der er sår på blærerne. Men det er jo ikke noget at være nervøs for - det skal bare overstås

Anmeld

8. oktober 2010

charlottekri

MoarJ skriver:

Ved ikke hvordan det er med det smitten... Tror ikke der er noget at være nervøs for... 

Tror mange bare går og venter på deres små babyér og tumlingere for skoldkopper... Jeg venter bare på at min får det.. Så er det overstået... 

Der er noget med når de bliver ældre og så får skoldkopper, så kan det blive værre...

det er også helt fint hvis hun får det nu, men det kunne da være rart hvis man kunne "forudse" det

Anmeld

8. oktober 2010

Mira0911

charlottekri skriver:

det er også helt fint hvis hun får det nu, men det kunne da være rart hvis man kunne "forudse" det

Ja det er jo det... 

Julie legede med en pige på et tidspunkt, ca 2 mdr siden. Hun havde skoldkopper og Julie er ikke blevet smittet... Mystisk synes jeg... 

Anmeld

8. oktober 2010

charlottekri

MoarJ skriver:

Ja det er jo det... 

Julie legede med en pige på et tidspunkt, ca 2 mdr siden. Hun havde skoldkopper og Julie er ikke blevet smittet... Mystisk synes jeg... 

de smitter jo ikke længere når der er skorpe på

Anmeld

8. oktober 2010

Mira0911

charlottekri skriver:

de smitter jo ikke længere når der er skorpe på

Her var der ikke skorpe på alle.. 

Anmeld

8. oktober 2010

charlottekri

så har hun jo nok bare været heldig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.