Fostervand der siver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.575 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Meilby

Hej skønne damer!

Er netop kommet hjem efter en dag i Ikea, og på vej op af trapperne føler jeg pludselig at jeg tisser.. Skynder mig på toilet, og kan se at noget ihvertfald er kommet ud.. Mit spørgsmål er nu hvilken farve fostervand har - er det ikke bare gennemsigtigt lidt som tis eller? Synes nemlig det jeg så var mere gult, men tog nyt trusseindlæg på, og nåede ikke mere end at rejse mig før der igen, var en gul plamage i det.. Er det fostervandet der siver eller?

Knus Pernille 39 +4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Risen

Meilby skriver:

Hej skønne damer!

Er netop kommet hjem efter en dag i Ikea, og på vej op af trapperne føler jeg pludselig at jeg tisser.. Skynder mig på toilet, og kan se at noget ihvertfald er kommet ud.. Mit spørgsmål er nu hvilken farve fostervand har - er det ikke bare gennemsigtigt lidt som tis eller? Synes nemlig det jeg så var mere gult, men tog nyt trusseindlæg på, og nåede ikke mere end at rejse mig før der igen, var en gul plamage i det.. Er det fostervandet der siver eller?

Knus Pernille 39 +4

Hmm. husker ikke mit som gult.. Men tænker slimproppen ? synes jeg har læst den var lidt  gul

Anmeld

8. oktober 2010

Miss.Sunshine

Meilby skriver:

Hej skønne damer!

Knus Pernille 39 +4

Fandt det her:

Nogle gange kommer vandet i en stor skylle. Andre gange kan det sive lige så stille, og man kan være i tvivl, om det er fostervand, urin eller meget tyndt udflåd. Fostervandets farve er normalt klar.

Anmeld

8. oktober 2010

Risen

Meilby skriver:

Hej skønne damer!

Knus Pernille 39 +4

men tag en bind i trussen og se om en time hvad der er sket? Og ring lige ind til fødegangen for at være sikker.. Held og lykke! Håber du får en fantastisk fødsel hvis det er den som nærmer sig

Anmeld

8. oktober 2010

Meilby

Har lige snakket med dem, og de sagde også at jeg lige skulle vente en time og se Det som om der stadig kommer lidt, men ikke så meget Hmm.. Må vente og se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.