Hvad mangler i af børnetilbehør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

louisekarup

Hej allesammen.

Jeg er ved at starte mit eget firma, og producere nye ting til baby/børn, og kunne derfor godt tænke mig at vide hva i syntes der mangler inden for tilbehør fra gravide, nyfødt til piger op til 10 års alderen...

Hilsen

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Risen

louisekarup skriver:

Hej allesammen.

Jeg er ved at starte mit eget firma, og producere nye ting til baby/børn, og kunne derfor godt tænke mig at vide hva i syntes der mangler inden for tilbehør fra gravide, nyfødt til piger op til 10 års alderen...

Hilsen

Louise

Synes at der mangler pæne ammetoppe til billige penge og gerne nogle med lange ærmer til vinteren.. 

Anmeld

10. oktober 2010

NoName

Risen skriver:

Synes at der mangler pæne ammetoppe til billige penge og gerne nogle med lange ærmer til vinteren.. 

YES!!!!! Enig.....

Dem de har i HM er jo også til gravide, dvs de er MEGA store på maven når man HAR født...

og hvad er egentlig pointen i at lave en ammebluse til gravide??? Det er jo ikke der man skal bruge det?????? - Nå anyways, det var en side bemærkning... - sorry

Anmeld

10. oktober 2010

Risen

noname skriver:

YES!!!!! Enig.....

Dem de har i HM er jo også til gravide, dvs de er MEGA store på maven når man HAR født...

og hvad er egentlig pointen i at lave en ammebluse til gravide??? Det er jo ikke der man skal bruge det?????? - Nå anyways, det var en side bemærkning... - sorry

JEPS det giver ingen mening..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.