Nogen der også skal føde en baby i UK? (sædefødsel).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Lisbeth85

I dag var jeg til konsultation med en overlæge på Herning Sygehus, som undersøgte min baby, og han gav grønt lys til, at jeg kunne få lov til at føde mit barn, som desværre stadig ligger med hovedet opad. Han sagde, at det var utroligt få, som valgte at føde selv, men at de ofte tog 'den lettere løsning' - nemlig kejsersnit. Jeg vil bare så gerne prøve at føde selv, og vil gerne have min baby til selv at vælge sin fødselsdag Jeg er dog klar over, at mange sædefødsler ender med kejsersnit, men så har man da i det mindste prøvet at føde normalt. Der bliver jo taget godt hånd om en, når de ved, at babyen vender forkert, så de vil være beredt på fødslen derinde.

Er der nogen herinde, som også skal føde en baby i UK? Jeg vil gerne snakke lidt med nogen, som måske har samme tanker etc. som mig.

- God fredag og god weekend!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Siber

Nej, jeg havde også baby i UK begge gange, men valgte PKS. Ikke fordi det var den nemmeste løsning, men fordi de ikke anbefalede det første gang! Så jeg turde ikke rigtig andet!

Knus Siber

Anmeld

13. oktober 2010

Lisbeth85

Ingen andre?

Anmeld

14. oktober 2010

Lulle25

Lisbeth85 skriver:

I dag var jeg til konsultation med en overlæge på Herning Sygehus, som undersøgte min baby, og han gav grønt lys til, at jeg kunne få lov til at føde mit barn, som desværre stadig ligger med hovedet opad. Han sagde, at det var utroligt få, som valgte at føde selv, men at de ofte tog 'den lettere løsning' - nemlig kejsersnit. Jeg vil bare så gerne prøve at føde selv, og vil gerne have min baby til selv at vælge sin fødselsdag Jeg er dog klar over, at mange sædefødsler ender med kejsersnit, men så har man da i det mindste prøvet at føde normalt. Der bliver jo taget godt hånd om en, når de ved, at babyen vender forkert, så de vil være beredt på fødslen derinde.

Er der nogen herinde, som også skal føde en baby i UK? Jeg vil gerne snakke lidt med nogen, som måske har samme tanker etc. som mig.

- God fredag og god weekend!

Hej nu ved jeg ikke om du har født. Men jeg fødte en sædefødsel i april 09 som gik rigtig godt, det er lidt hårdere end en alm. vaginal fødsel. Hvis du gerne vil vide noget om min fødsel kan du bare skrive Kh Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.