Lige et lille tilbudstip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.007 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Mettemus

Smuttede forbi Babysam på vej hjem i dag. De har babydundyner med bæreevne 12 ¨på tilbud til 298 kr (ca. 200 kr under normal pris). Billig billig!

og god weekend de damer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Diana...

Ja det er noget af et tilbud. 

Bære evne 12? Ej hvor pinligt men hvad menes der med det. Det har jeg aldrig hørt før og jeg har da købt 3 babydyner og 2 junior 

Anmeld

8. oktober 2010

Mettemus

Diana... skriver:

Ja det er noget af et tilbud. 

Bære evne 12? Ej hvor pinligt men hvad menes der med det. Det har jeg aldrig hørt før og jeg har da købt 3 babydyner og 2 junior 

Det har noget med kvaliteten af dynen at gøre - noget med hvor gode de er til at holde på varmen og hvor godt de ventilerer. Jo højere bæreevne des bedre. De er graduerede med 8 - 10 - 12, så det ser ud som om det er nogle ret gode dyner

Anmeld

8. oktober 2010

Diana...

Mettemus skriver:

Det har noget med kvaliteten af dynen at gøre - noget med hvor gode de er til at holde på varmen og hvor godt de ventilerer. Jo højere bæreevne des bedre. De er graduerede med 8 - 10 - 12, så det ser ud som om det er nogle ret gode dyner

Ha ha ok det har jeg sgu aldrig fået at vide jeg er bare gået ind og sagt jeg skal havde en god babydyne :) Nå men så lærte jeg også noget idag :) 

Anmeld

8. oktober 2010

Mettemus

Diana... skriver:

Ha ha ok det har jeg sgu aldrig fået at vide jeg er bare gået ind og sagt jeg skal havde en god babydyne Nå men så lærte jeg også noget idag  

Haha  Jamen så skal de jo nok blive en god weekend!

Anmeld

8. oktober 2010

oerbaek

Diana... skriver:

Ha ha ok det har jeg sgu aldrig fået at vide jeg er bare gået ind og sagt jeg skal havde en god babydyne Nå men så lærte jeg også noget idag  

Du kan se på de dyner du har i forvejen hvor stor bære evne de har, det skulle gerne stå på vaskemærket

Anmeld

8. oktober 2010

Diana...

oerbaek skriver:

Du kan se på de dyner du har i forvejen hvor stor bære evne de har, det skulle gerne stå på vaskemærket

Jeg må lige ind og kikke og se om de har solgt mig noget ordentligt ;) 

Anmeld

8. oktober 2010

Diana...

Lucas Baby Dan junior dyner er bæreevne 10 kan jeg se så det en middel må det være nå det hedder 8-10-12 :) 

Anmeld

8. oktober 2010

Mettemus

Diana... skriver:

Lucas Baby Dan junior dyner er bæreevne 10 kan jeg se så det en middel må det være nå det hedder 8-10-12  

Den havde jeg også købt hvis de andre ikke var på tilbud!

Anmeld

9. oktober 2010

Molly8

Her er et andet tip:

Jeg har købt en voksendyne på tilbud. Den kan deles i 2 babydyner og en juniordyne

Kh Molly

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.