lige været ved lægen !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.284 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

tulleeh

hej piger. Så var jeg ved lægen! og udmiddelbart kunne han ikke finde nogle årsåger på hvorfor jeg havde øget udflåd og hvorfor jeg havde ondt. Men han sagde det kunne meget nemt være ægløsning da jeg er i midten af min cyklus. skal have min mens om to uger. så der må vi se om mens udebliver hvis jeg har ægløsning i de dage her som han mener det er. Men vi fik også taget en G-test ): Negativ.. så han sagde jeg ikke var gravid. så sagde jeg jo at jeg havde ondt i underlivet ! og så siger han at man ikke plejer ha ondt når man er gravid?! sikke noget vrøvl! JO man gør!  men havde ikke betændelse eller noget. så han kunne ikke rigtig give mig noget svar udover hans test var negativ. Men jeg føler mig altså gravid med de smerter?! for hvad skullle de ellers komme af ;s han siger jo jeg intet fejler ;s så enten kan det være ægløsning som han mener. ellers graviditet som jeg selv mener ):?  men uanset hvad er det jo kun godt med ægløsning så må min mens holde sig væk .. det vil vise sig om to uger (: men er stadig forvirret ?! lægens test kan jo også være usikker? måske er mit hcg ikke så højt?! men skal ha en BP mandag da de ikke sender prøverne ud om weekenderne.. så får jeg jo et HCG - tal(:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Lotus86

Men hvis du oprindeligt skal have menstraution om 2 uger, så virker det da meget logisk at det er din ægløsning du kan mærke nu. Det kan jo godt være ret smertefuld for nogle.

Anmeld

8. oktober 2010

tulleeh

npn skriver:

Men hvis du oprindeligt skal have menstraution om 2 uger, så virker det da meget logisk at det er din ægløsning du kan mærke nu. Det kan jo godt være ret smertefuld for nogle.

så ægløsningen plejer træde til to uger før næste menstruation?!

for har ikke haft mens smerter.. det har været værre og øget udflåd! så jo kan egentlig godt se det for mig! men vi havde samleje i søndags og først igår hvor smerterne trådte til (:

kan der så være en mulighed for at blive gravid?

for hvis vi havde i søndags kan sæden leve i 5 dage?

og så har vi haft på selve dagen, skal vi så gøre det idag igen eller i morgen for at være sikre?

Anmeld

8. oktober 2010

SussieThyssen

Man plejer nu ikke at have ondt i underlivet hvis man er gravid..ikke sådan rigtigt ondt....man kan være øm ja, og oppustet som en ballon, og i starten kan man rende ud og tisse hele tiden.
Og der er mange, der slet ikke mærker noget som helst.
Men ondt-ondt..nej det har man ikke...ikke uden der er noget galt.
Vil andre ikke give mig ret i det???

Så din læge har ret.
Og jeg tror også at det er din ægløsning. Den kan man til gengæld få rigtigt ondt af og blive oppustet som en spærreballon.
Og nogle kan endda få lidt feber.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. oktober 2010

mortilfreja

tulleeh skriver:

hej piger. Så var jeg ved lægen! og udmiddelbart kunne han ikke finde nogle årsåger på hvorfor jeg havde øget udflåd og hvorfor jeg havde ondt. Men han sagde det kunne meget nemt være ægløsning da jeg er i midten af min cyklus. skal have min mens om to uger. så der må vi se om mens udebliver hvis jeg har ægløsning i de dage her som han mener det er. Men vi fik også taget en G-test ): Negativ.. så han sagde jeg ikke var gravid. så sagde jeg jo at jeg havde ondt i underlivet ! og så siger han at man ikke plejer ha ondt når man er gravid?! sikke noget vrøvl! JO man gør!  men havde ikke betændelse eller noget. så han kunne ikke rigtig give mig noget svar udover hans test var negativ. Men jeg føler mig altså gravid med de smerter?! for hvad skullle de ellers komme af ;s han siger jo jeg intet fejler ;s så enten kan det være ægløsning som han mener. ellers graviditet som jeg selv mener ):?  men uanset hvad er det jo kun godt med ægløsning så må min mens holde sig væk .. det vil vise sig om to uger (: men er stadig forvirret ?! lægens test kan jo også være usikker? måske er mit hcg ikke så højt?! men skal ha en BP mandag da de ikke sender prøverne ud om weekenderne.. så får jeg jo et HCG - tal(:

Hvornår startede din sidste menstruation????

Anmeld

8. oktober 2010

tulleeh

mortilfreja skriver:

Hvornår startede din sidste menstruation????

den sidste jeg havde den der kom i uge '3' kom mandag d. 20 september. hvor jeg rigtig sku ha haft min mens d. 27 september.

Anmeld

8. oktober 2010

tulleeh

SussieThyssen skriver:

Man plejer nu ikke at have ondt i underlivet hvis man er gravid..ikke sådan rigtigt ondt....man kan være øm ja, og oppustet som en ballon, og i starten kan man rende ud og tisse hele tiden.
Og der er mange, der slet ikke mærker noget som helst.
Men ondt-ondt..nej det har man ikke...ikke uden der er noget galt.
Vil andre ikke give mig ret i det???

Så din læge har ret.
Og jeg tror også at det er din ægløsning. Den kan man til gengæld få rigtigt ondt af og blive oppustet som en spærreballon.
Og nogle kan endda få lidt feber.

Kærligst
Sussie

tja, altså jeg havde ondt i min graviditet.

men forskelligt igen! men hvis det er ægløsningen jeg har nu så er det helt super (:

så kan jeg allerede få vished om to ugers tid (: <3

Anmeld

8. oktober 2010

Corn

tulleeh skriver:

Jeg havde megaondt da jeg blev gravid, og kunne ikke teste positiv. Jeg rendte til lægen 3-4 gange før det lykkedes at finde ud af, at jeg rent faktisk var gravid. Jeg blev tjekket for underlivsbetændelse, graviditet udenfor livmoder osv, men jeg var i fin form

Da vi ville have nr 2 og nr 3 vidste jeg jo det med smerterne, så jeg var ikke i tvivl, hverken hvornår der var ægløsning eller hvornår der var bid.

Men hvis du er midt i en periode mellem mens, så lyder det som ægløsning... Jeg har også herreondt og øget udflåd, og så er det ellers om at komme igang.... Vores to yngste er lavet efter hvornår jeg kunne mærke ægløsning, og de er lavet i ét forsøg hver

Anmeld

8. oktober 2010

SussieThyssen

tulleeh skriver:

tja, altså jeg havde ondt i min graviditet.

men forskelligt igen! men hvis det er ægløsningen jeg har nu så er det helt super (:

så kan jeg allerede få vished om to ugers tid (: <3

Ævs...det lyder da ikke godt..var det så under hele graviditeten?

Anmeld

8. oktober 2010

mortilfreja

tulleeh skriver:

den sidste jeg havde den der kom i uge '3' kom mandag d. 20 september. hvor jeg rigtig sku ha haft min mens d. 27 september.

Tror det er din ægløsning du mærker til. Jeg kan oz være øm i undelivet ved ægløsning.. Prøv og tage en ægløsningstest..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.