hvad hedder sådan en?? høre babys hjertelyd derhjemme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Mira0911

den første gang man skal høre hjertelyden ved JM, kan det godt tage tid før hjertelyden bliver fundet... 

Har hørt det samme, at den kan være svær at finde selv... 

Jeg vil aldrig i mit liv have sådan en, pga bekymringerne man kan få... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

NessaXenia

så vil jeg heller ikke.... basta

Anmeld

8. oktober 2010

quar20

Min veninde købte den i babysam til 300 eller 400kr..!!

Hun fandt først hjertelyden da hun var i uge 20 med den der hun havde købt..!! Hun blev jo FULDSTÆNDIG panisk over ikke at kunne finde hjertelyden så hun blev undersøgt SÅ mange gange for om der var hjertelyd eller ej..!!

Tror virkelig man blir "skør" i hovedet af at have sådan en liggende derhjemme..!!

Vi har haft nogle uheldige episoder mht. til graviditeter - og vi fik lavet en aftale med lægen og vores Jm om at når jeg godt ville høre hjertelyd sku jeg bare ringe.. det tager jo kun 5 min - også ku vi gå og være glade igen..!!

Anmeld

8. oktober 2010

Mira0911

Nina Sophia skriver:

så vil jeg heller ikke.... basta

Jeg husker tydeligt første gang jeg var til JM samtale og hun skulle finde hjertelyden... Jeg blev så bange da det tog så lang tid... Hun berolige mig med at sige at hun kunne sagtens finde den, det vil bare tage lidt tid... 

Heldigvis fandt hun fiskekutteren gemt godt derinde... 

Anmeld

8. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Nina Sophia skriver:

sad jeg netop og tænkte på, tænk hvis jeg ikke kan finde den selv..

Hm.. måske jeg skulle undvære.. så er det også lidt mere specielt hos JM besøg ?

Det er jo nemlig det , det er

Og jeg vil sige jeg nyder næsten mere de små puf jeg mærker hver dag , end hjerte lyden hos JM eller lægen . Self er det rart , men når din baby skubber til maven så ved man at den har det godt der inde

Anmeld

8. oktober 2010

NatasjaL

Nina Sophia skriver:

btw, sådan en vil jeg også have til min baby når den kommer ud  tak smukke

:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.