HJÆLP....
min lille pige på 3 måneder 2 uger. her aldring været god til at sove ret længe... hun skulle virkelig hjælpes til søvnen fra fødslen og de første 2 måneder...
så havde vi lige en ti dage hvor det bare gik kanon. hun sov to lange lurer og en kort om dagen og rimelig godt om natten hvor hun fik flaske to gange..
men men så startede det med for 4 uger siden at hun ikke ville sove i barnevognen igen.. så kom hun ind i hendes seng.. så begyndte hun at kun sove 45 min ad gangen... og blive pylret op ad dagen.. så begyndte hun også at skulle vugges flere gange om natten igen...
de sidste par nætter har hun sovet mellem 20 og 21 og så højst 3 timer frem!! for derefter at vågne hver halve eller hele time indtil kl 8 hvor vi står op....
enten skal hun have sutten 2-5 gange i træk eller skal vugges til ro normalt plejer hun at få en flaske eller to i løbet af natten men hun vil ikke spise om natten mere.. så det kan jo ikke være fordi hun er sulten hun vågner..
hun spiser lidt mere end det hun plejer. men mere om dagen da hun jo ikke vil tage flasken om natten nu( hun har fået flaske siden hun var 7 uger.)
er total smadret for kan jo heller ikke sove om dagen da hun jo kun vil tage 45 min.. jeg kan dog ind i mellem få hende til at tage 45 min mere når hun vågner med sutten og ved at vugge lidt..
men hold op hvor er jeg bare træt. det er 4 uger siden jeg har fået 3 timers sammenhængende søvn... bliver tosset af det her.. jeg har også ekstremt svært ved at falde i søvn om aftenen.. nok også som følge af manglende søvn...
hun trives.. er glad.. tager på men er selvfølgelig lidt pylret når hun er for træt..
hvad skal jeg gøre???
knus
Anmeld