jeg forstår slet ikke hvordan pokker man kan være så skide ego centreret...
min søn har ikke set sin far siden maj måned... fordi han bare har valgt at blive væk fra alt samvær...
han har så siden der søgt fuldforældermyndighed.. og den blev sendt afsted til retten... nu har han så opgivet at få fulde men der i mod søgt om ændring af bopæls adr. hjem til ham..
og ja jeg har så søgt fulde forældermyndighed..
vi fik så til at starte med en dato til retten i starten af Nov. men der kunne min søns far ikke.. så nu er sagen belvet rykket til starten af Dec.
men manden har meddelt sin advokat at han ikke har tænkt sig at komme til sit samvær før sagen er afsluttet... 
så den store idiot.. har tænkt sig at jeg skal gå med til at min søn skal flytte hjem til en han ikke har set i over 6 måneder... seriøst hvor F*NDEN er mandens hjerne..
uhh han gør mig simpelthen så vred og ked af det... 

ved snart ikke hvilket ben jeg skal stå på længer... har svært nok ved at skulle oversku tanken om at han jo skal ha en eller anden form for samvær med vores søn når alt det her er færdigt...
men øv stakkels dreng som skal sendes hjem til nogle mennesker han faktisk ikke kender længer... og som bestemt heller ikke kender ham..
undskyld mit sure opstød.. havde virkelig bare brug for at komme ud med det... og ja her er det eneste sted jeg ved at jeg kan være anonym... 
Anmeld