Jeg kunne slagt ham... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.048 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Anonym trådstarter

jeg forstår slet ikke hvordan pokker man kan være så skide ego centreret...

min søn har ikke set sin far siden maj måned... fordi han bare har valgt at blive væk fra alt samvær...

han har så siden der søgt fuldforældermyndighed.. og den blev sendt afsted til retten... nu har han så opgivet at få fulde men der i mod søgt om ændring af bopæls adr. hjem til ham..

og ja jeg har så søgt fulde forældermyndighed..

vi fik så til at starte med en dato til retten i starten af Nov. men der kunne min søns far ikke.. så nu er sagen belvet rykket til starten af Dec. 

men manden har meddelt sin advokat at han ikke har tænkt sig at komme til sit samvær før sagen er afsluttet...

så den store idiot.. har tænkt sig at jeg skal gå med til at min søn skal flytte hjem til en han ikke har set i over 6 måneder... seriøst hvor F*NDEN er mandens hjerne..

uhh han gør mig simpelthen så vred og ked af det...

ved snart ikke hvilket ben jeg skal stå på længer... har svært nok ved at skulle oversku tanken om at han jo skal ha en eller anden form for samvær med vores søn når alt det her er færdigt...

men øv stakkels dreng som skal sendes hjem til nogle mennesker han faktisk ikke kender længer... og som bestemt heller ikke kender ham..

undskyld mit sure opstød.. havde virkelig bare brug for at komme ud med det... og ja her er det eneste sted jeg ved at jeg kan være anonym...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Marco2

Jamen tror du kan være helt rolig. Faderen skyder jo lidt sig selv i foden ved ikke at ville ha' samvær i så lang tid. Det bliver da helt sikkert et stærkt argument i din sag, at faderen ikke har set sit barn.

Så jo flere af sådan nogle krumspring han laver des bedre for DIN sag.

Men i et andet perspektiv er det jo self rigtigt skidt at det kommer til at gå ud over din søn, ikke at have samvær med sin far.

AG

Anmeld

8. oktober 2010

wamse

Sikke en klaphat Held og lykke det hele.

Anmeld

8. oktober 2010

Anonym trådstarter

Marco2 skriver:

Jamen tror du kan være helt rolig. Faderen skyder jo lidt sig selv i foden ved ikke at ville ha' samvær i så lang tid. Det bliver da helt sikkert et stærkt argument i din sag, at faderen ikke har set sit barn.

Så jo flere af sådan nogle krumspring han laver des bedre for DIN sag.

Men i et andet perspektiv er det jo self rigtigt skidt at det kommer til at gå ud over din søn, ikke at have samvær med sin far.

AG

ved udemærket godt at det er til min fordel at han ikke kommer...

men det er desværre ikke til vores søns...

jeg har fået afvide af min advokat at lige meget hvad for han en eller anden form for samvær.. hvilket også er fint nok med mig (endlig ikke misforstå det) alle børn har ret til begge deres forældre..

min store bekymring ligger bare i hvordan min søn kommer til at takkel det hele..

han skal starte i BH i den her måned være storbror i Dec. plus at hans far jo lige pludselig skal til at være en del af hans liv igen..   og min søn er desværre i forvejen en der reager meget hårdt på nye ting.. så frygter simpelthen at han slet ikke kan oversku alle de nye ting der kommer til at skulle ske..

og ja min værste frygt er virkelig (ikke at jeg tror det sker) men skulle det ende med at han skal hjem til sin far og bo, skal han skifte BH (som han lige er startet i) flytte et andet sted hen... hjem til mennekser han ikke har set i en evighed...

orrr ja.. sorry har bare brug for at læsse af et sted for er begyndt ikke at kunne sove om natten fordi jeg tænker alt for meget på det hele..

Anmeld

8. oktober 2010

NatasjaL

Det lyder som dengang jeg var i amtet, vil lige prøve at forklare dig hvordan det nok kommer til at forløbe.

Vores datter var 6 måneder, havde ikke set sin far i 2 måneder, han havde også søgt om at få adressen flyttet ned til ham. Da vi så kom i amtet sagde de at de som regl kun gjorder det på 1 måde, om det var iorden med mig, og det var således:

Indtil hun blev 1 år, hed det samvær hjemme ved mig, det forlangte jeg :-) det skulle have været nogle timer om ugen, delt over to dage.

Så når hun var 1 år hed det 1 overnatning, og 2 år en hel weekend :-) Så sådan ender det 99 % sikkert også ved jer.

Vi nåede så aldrig at have ordningen da vi fandt sammen igen, første gang han var oppe og skulle besøge hende, vi kunne ganske enkelt ikke undvære hinanden :-)

Anmeld

8. oktober 2010

Anonym trådstarter

NatasjaL skriver:

Det lyder som dengang jeg var i amtet, vil lige prøve at forklare dig hvordan det nok kommer til at forløbe.

Vores datter var 6 måneder, havde ikke set sin far i 2 måneder, han havde også søgt om at få adressen flyttet ned til ham. Da vi så kom i amtet sagde de at de som regl kun gjorder det på 1 måde, om det var iorden med mig, og det var således:

Indtil hun blev 1 år, hed det samvær hjemme ved mig, det forlangte jeg :-) det skulle have været nogle timer om ugen, delt over to dage.

Så når hun var 1 år hed det 1 overnatning, og 2 år en hel weekend :-) Så sådan ender det 99 % sikkert også ved jer.

Vi nåede så aldrig at have ordningen da vi fandt sammen igen, første gang han var oppe og skulle besøge hende, vi kunne ganske enkelt ikke undvære hinanden :-)

nu er min søn 3 år... og har haft samvær med hans far i ca. 1 år..

uhh den sag her tager livet af mig (ikke bokstaveligt tal men arrgh..)

må indrømme at jeg havde glædet mig til at det ville være overstået om ikke en gang en måned og ja nu står jeg og skal vente i 2 og for pokker går jeg i fødsel inden udsætter de den igen...  kunne hive håret ud på mig selv altså.. sorry..

Anmeld

8. oktober 2010

NatasjaL

Anonym skriver:

nu er min søn 3 år... og har haft samvær med hans far i ca. 1 år..

uhh den sag her tager livet af mig (ikke bokstaveligt tal men arrgh..)

må indrømme at jeg havde glædet mig til at det ville være overstået om ikke en gang en måned og ja nu står jeg og skal vente i 2 og for pokker går jeg i fødsel inden udsætter de den igen...  kunne hive håret ud på mig selv altså.. sorry..

Kan virkelig godt forstå du synes det er træls!

Nu synes jeg selv personligt amtet tager meget morens parti :-)

Anmeld

8. oktober 2010

Anonym trådstarter

NatasjaL skriver:

Kan virkelig godt forstå du synes det er træls!

Nu synes jeg selv personligt amtet tager meget morens parti :-)

er også det indtryk jeg har ...

men nu skal vi jo i retten for en dommer så er jo ikke sikkert hun mener det samme..

hva gjor du for ikke at tænke på det hele tiden..?

ved godt at alle mennesker er forskellige men kunne jo være du havde et godt råd..

Anmeld

8. oktober 2010

Svei

Send ham et takkekort...han gør jo alt arbejdet for dig. Han får hverken bopæl eller forældremyndighed, er han heldig og alt efter barnets alder får han måske samvær en dag eller to hveranden weekend....hvor er han da ikke særlig klog.. sjovt..

Anmeld

8. oktober 2010

AnneBJ

Jbk skriver:

Send ham et takkekort...han gør jo alt arbejdet for dig. Han får hverken bopæl eller forældremyndighed, er han heldig og alt efter barnets alder får han måske samvær en dag eller to hveranden weekend....hvor er han da ikke særlig klog.. sjovt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.