Navn til lillesøster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Marco2

Lise skriver:

Jeg stemmer i mht Ida!

Jeg ville gerne have haft at Casper skulle have heddet Ida, men det gik ikke rigtigt... Men jeg synes det er et super fint navn, og det går godt med Emily.

Jamen Ida er et super sødt navn. Men synes måske ikke det "passer" til Emily. Det er et svært navn udenlands at udtale.

Og det ligger mig meget på sinde at det skal kunne udtales i andre lande, fordi jeg selv har så tåbeligt et navn som absolut ingen kan sige.

Enderi helt umulige situationer med at sige "Du ved nok hende fra ABBA..."

Da vi skulle ud at sejle på safari på Okawango-deltaet skulle man indskrives i en logbog og jeg blev indskrevet som "Agnegak" - tror ingen myndigheder havde fundet frem til mig hvis vi var blevet overfaldet af en løve eller flodhest...

Så det skal være et navn der kan udtales udenfor DK.

Men ellers et supersødt navn. Et af dem der havde været gode hvis ikke Emily havde heddet Emily...

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Marco2

Macrolf skriver:

Hvad med Sally (Sallie)? Det syntes jeg passer vildt godt til Emily

Det hedder hendes veninde oppe i børnehaven …

Anmeld

8. oktober 2010

Marco2

Kaufie skriver:

Vi har samme "problem" mht at finde pigenavn.

Vi var enige om et drengenavn, men af en eller anden grund er det sværere at finde et pigenavn....

Vores liste hedder:

Vigga
Ellen
Lykke
Liva
Rosa
Isabella

Ikke nødvendigvis i prioriteret rækkefølge. Jeg ved ikke engang hvad jeg selv hælder til.

Men så kommer tanker omkring vores ønske om et internationalt navn - så er flere af ovenstående ikke så aktuelle alligevel...

Isabella er min favorit til et mellemnavn. Så det kommer hun sikkert til at hedde, men det er lige hvad det første navn skal være

Liva mener Emily hun skal hedde, men det er fordi en af pigerne oppe fra bh lige har fået en lillesøster der hedder Liva. Så det vil Emily også have. Hun ville også have at beby skulle have heddet Liva hvis det blev en dreng...

Anmeld

8. oktober 2010

BellaT

Hej. Tillykke med at I skal have en lillesøster.

Navn.... Pyyhaa! Det evindelige "problem". He He.

Malia hed Isabell i lang tid inde i maven indtil far ombestemte sig. Så jeg er klart fortaler for Isabel eller Isabella til lillesøster. 

Her er mine yndlingspigenavne:

Maia, Liv, Malia, Lilje, Isabell, My, Mai, Julie, Bianca, Lilli.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.