Jeg har fået en slyngebaby (+ hjælp!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

linemus

Sofie er blevet så tryg ved at sidde i viklen, at det er ren fryd. Nu kan jeg shoppe, hente unger i bh og lave mad, mens hun sidder og følger med i verden uden piveri. Hun putter sig rigtig og falder tit i søvn

Det er dog lidt svært at lave mad og andet i hjemmet med hende på maven, for jeg har svært ved at se ned på køkkenbordet, fordi hendes hoved er i vejen, og mine arme bliver "kortere", når jeg har viklen på. Så nu har jeg lånt en ringslynge af en fra min mødregruppe for at se, om det var noget. Vi var allerede i fuld gang i aftes, og det føles godt, og det er vidunderligt at undgå pylrebebselydene i ulvetimen.

Jeg har dog lige et par spørgsmål. Ser det ud til på billederne, at den sidder rigtigt? På det første billede tror jeg ringen er for højt oppe, for det skavrede på min hals. Anden gang gik det lidt bedre, men sidder Sofie godt nok sådan? Jeg er bange for, hun pludselig skal ryge nedenom

PS. Det er Signe, der får Sofie til at grine på det andet billede
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Lise

Jeg kan ikke svare på dine spørgsmål, men hold op hvor er hun bare skøn!  Og hvor er du heldig - jeg prøvede ihærdigt at gøre Casper til slyngebaby, men han kan slet ikke ha at være sådan pakket ind..

Anmeld

8. oktober 2010

linemus

Lise skriver:

Jeg kan ikke svare på dine spørgsmål, men hold op hvor er hun bare skøn!  Og hvor er du heldig - jeg prøvede ihærdigt at gøre Casper til slyngebaby, men han kan slet ikke ha at være sådan pakket ind..

Hun er også den første, det er lykkedes med. Alle gode gange 4 Men hun er også mors lille krammebamse

Anmeld

8. oktober 2010

..

Ej hvor ser det bare hyggeligt ud og hvor er hun skøn

Mikas ville også gerne men han var bare for tung

Anmeld

9. oktober 2010

birgittemarie

Slyngen sidder præcis som den skal på billede nr. 2 og for højt oppe ad halsen på billede 1. Den skal nemlig bredes ud over skulderen, som du har gjort på billede 2.

Og hvor er hun dog skøn den lille baby. Hun er simpelthen sådan en lille skovalfe baby. Nøj, hvor er hun dejlig.

Anmeld

9. oktober 2010

ivfmarie

Jeg ved ikke meget om ring-slyger, men jeg ved dælan-e'me at Sofie er en lille lækkerbidsken! Nøj, hvor er det dog et par fantastiske billeder!

Anmeld

10. oktober 2010

linemus

Åhr tak skal I have Jeg synes jo også, hun er noget af det skønneste

Tak BM. Vi skal lige øve lidt mere, men det virker til at være rigtig godt til de små ture. Er så glad for at jeg nåede at blive glad for slyngerne Og så er den forresten fra mamaslife

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.