Kan det godt passe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Slettet

Kan det godt passe, at min mave bliver mindre disse dage?? ...Folk som ser mig ville nok næppe tro det og sige at jeg er enorm, men jeg synes altså at jeg skrumper...

Buster satte sig fast i mit bækken for et par uger siden, så det kan ikke være dét jeg kan se - er der andre som skrumper her lige inden mållinjen??

P.s. Jeg er også begyndt at få ømme bryster igen og tager det som et godt tegn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Assi

Hmm synes faktisk jeg har hørt om det før - men en forklaring kan jeg ikke lige give Skal vi ikke bare sige, det er et tegn på, at bebs kommer meget snart?

Anmeld

8. oktober 2010

JacobsMoar

Jeg synes vi skal sige at det er fordi vi snart føder

Jeg synes altså også at min er skrumpet.. Kæresten siger dog det er ønsketænkning

Anmeld

8. oktober 2010

Slettet

Jeg ringede til fødegangen og spurgte om det kunne passe at min mave skrumpede. De sagde at det gjorde den ikke, men at den ændrede form som baby sank længere og længere ned i bækkenet - jeg spurgte så om den stadig gjorde det når den for længst havde sat sig fast og dertil var svaret "ja"

Anmeld

8. oktober 2010

misslea

Swips.. skriver:

Jeg ringede til fødegangen og spurgte om det kunne passe at min mave skrumpede. De sagde at det gjorde den ikke, men at den ændrede form som baby sank længere og længere ned i bækkenet - jeg spurgte så om den stadig gjorde det når den for længst havde sat sig fast og dertil var svaret "ja"

Jep - lige præcis hvad jeg skulle til at skrive

Det fik jeg nemlig at vide af min jordemor for en uge siden

Anmeld

8. oktober 2010

Slettet

misslea skriver:

Jep - lige præcis hvad jeg skulle til at skrive

Det fik jeg nemlig at vide af min jordemor for en uge siden

...Så tænker jeg bare "Hvor lang vej er der lige at bevæge sig yderligere når man i forvejen sidder fast i bækkenet???" Jeg synes det er vildt nok, at det stadig kan gøre en synlig forskel

- Tror du snart at du føder? Jeg synes ikke rigtig, at jeg mærker nogle tegn mere (ud over de ømme bryster og konstante plukveér) for lidt over en uge siden var jeg sikker på at NU skulle det være, men den følelse er bare helt væk igen..

Anmeld

8. oktober 2010

misslea

Swips.. skriver:

...Så tænker jeg bare "Hvor lang vej er der lige at bevæge sig yderligere når man i forvejen sidder fast i bækkenet???" Jeg synes det er vildt nok, at det stadig kan gøre en synlig forskel

- Tror du snart at du føder? Jeg synes ikke rigtig, at jeg mærker nogle tegn mere (ud over de ømme bryster og konstante plukveér) for lidt over en uge siden var jeg sikker på at NU skulle det være, men den følelse er bare helt væk igen..

Ååhh den følelse kender jeg ALT for godt!!!

I sidste weekend + mandag havde jeg bare såå mange plukveer med virkelig bid i, plus en masse murren i lænd og underliv - og så er det ligesom gået fuldstændig i sig selv igen.... øøøv!!!

Men jeg er lige kommet hjem fra akupunktur, som jeg håber kan sætte lidt gang i løjerne....!!! Nu er jeg gået  4 DAGE OVER TID nu, og gider virkelig ikke mere!!! Jeg skal til min jordemor her i eftermiddag og håber, at hun vil løsne mine hinder, hvis jeg ellers er "klar" til det

Så jeg satser på fødsel søndag d. 10.10.10... hahah

- Min veninde fødte for 3 uger siden. Hun var gået 5 dage over tid, og der var heller ikke tegn på nogen fødsel. Hun var til akupunktur og 20 timer efter sad hun med sin lille datter i armene....!! Så nu har jeg været samme sted, og hååååber at den lille thai-dame kan hjælpe mig også!!! Hun sagde, at hvis der ikke var sket noget i morgen formiddag, så skulle jeg ringe og komme derned igen....!!

Så nu må vi se....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.