Swips.. skriver:
...Så tænker jeg bare "Hvor lang vej er der lige at bevæge sig yderligere når man i forvejen sidder fast i bækkenet???" Jeg synes det er vildt nok, at det stadig kan gøre en synlig forskel 
- Tror du snart at du føder? Jeg synes ikke rigtig, at jeg mærker nogle tegn mere (ud over de ømme bryster og konstante plukveér) for lidt over en uge siden var jeg sikker på at NU skulle det være, men den følelse er bare helt væk igen..
Ååhh den følelse kender jeg ALT for godt!!! 
I sidste weekend + mandag havde jeg bare såå mange plukveer med virkelig bid i, plus en masse murren i lænd og underliv - og så er det ligesom gået fuldstændig i sig selv igen.... øøøv!!!
Men jeg er lige kommet hjem fra akupunktur, som jeg håber kan sætte lidt gang i løjerne....!!! Nu er jeg gået 4 DAGE OVER TID nu, og gider virkelig ikke mere!!! Jeg skal til min jordemor her i eftermiddag og håber, at hun vil løsne mine hinder, hvis jeg ellers er "klar" til det 
Så jeg satser på fødsel søndag d. 10.10.10... hahah 
- Min veninde fødte for 3 uger siden. Hun var gået 5 dage over tid, og der var heller ikke tegn på nogen fødsel. Hun var til akupunktur og 20 timer efter sad hun med sin lille datter i armene....!! Så nu har jeg været samme sted, og hååååber at den lille thai-dame kan hjælpe mig også!!! Hun sagde, at hvis der ikke var sket noget i morgen formiddag, så skulle jeg ringe og komme derned igen....!!
Så nu må vi se....
Anmeld