Hvornår beregnes det for "tilladt" at føde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.112 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

Hej....
Sad lige og tænkte på hvornår siges det at være okay for barnet at komme ud?? Jeg er i uge 31 nu, og det siges det er okay hvis hun kommer nu, men hun må gerne vente lidt!!

Så hvornår er det okay hun kommer ud (hvis hun vælger at komme ud før tid) Hvad uge skal mor være i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

mor_sabina

Jeg mener at hvis fødslen går igang før uge 34 så gør man hvad man kan for at stoppe den, efter uge 34 lader de det gå sin gang. Men indenfor termin er uge37- 42

Anmeld

8. oktober 2010

mor_sabina skriver:

Jeg mener at hvis fødslen går igang før uge 34 så gør man hvad man kan for at stoppe den, efter uge 34 lader de det gå sin gang. Men indenfor termin er uge37- 42

okay :-) Det er mere så jeg har en fornemmelse for om det er helt skidt det jeg mærker og skal gøre noget ved det NU, eller om det er okay fordi jeg godt må føde nu... Altså hvis hun har tænkt sig at komme før tid det ved man jo desværre ikke

Anmeld

8. oktober 2010

mor_sabina

Hende med maven :-) skriver:

okay :-) Det er mere så jeg har en fornemmelse for om det er helt skidt det jeg mærker og skal gøre noget ved det NU, eller om det er okay fordi jeg godt må føde nu... Altså hvis hun har tænkt sig at komme før tid det ved man jo desværre ikke

Du skulle ikke gerne føde nu, så ville jeg skynde mig at ringe til fødegangen. Fødsel før uge 37 kan være en rigtig barsk oplevelse, så helst ingen fødsel før

Anmeld

8. oktober 2010

mor_sabina skriver:

Du skulle ikke gerne føde nu, så ville jeg skynde mig at ringe til fødegangen. Fødsel før uge 37 kan være en rigtig barsk oplevelse, så helst ingen fødsel før

nej hun vejer kun 1700 det er alt for lille :-(

Anmeld

8. oktober 2010

Slettet

Hende med maven :-) skriver:

Hej....
Sad lige og tænkte på hvornår siges det at være okay for barnet at komme ud?? Jeg er i uge 31 nu, og det siges det er okay hvis hun kommer nu, men hun må gerne vente lidt!!

Så hvornår er det okay hun kommer ud (hvis hun vælger at komme ud før tid) Hvad uge skal mor være i

Fra uge 37+0

Anmeld

8. oktober 2010

Sisley

Enig - uge 37+0 regnes for fødsel til tiden.

Anmeld

8. oktober 2010

oo

fulde 37 uger til fulde 42 uger er det normale tidsrum at føde i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.