Hej
Vil bare lige sige at jeg i din anden tråd læste hvad grunden er til at du vil af med jeres skønne katte.
Jeg kan desværre ikke hjælpe, men vil da lige komme med en idé. Der er vel en grænse for hvor længe I skal være på det mor-barn hjem. Kunne det ikke være muligt måske at finde et midlertidigt hjem til dem mens det står på? Det hjælper jo nok ikke på din psyke at skulle af med de små pus også.
Tro mig jeg ved hvad jeg snakker om. Har selv fået diagnosen for år tilbage (selvom jeg nu mener det lidt er en diagnose de bruger når de ikke lige ved hvad det ellers skal kaldes, men fred være med det.) De vil jo så gerne putte folk i båse.
Men jeg har det fuldstændigt som dig, og ved da hvad det ville gøre ved mig hvis jeg skulle af med mine dyr, så jeg synes virkelig du skal gøre hvad du kan for at finde en plejefamilie.
Jeg ved nogle internater bruger plejefamilier til katte med killinger. Måske du kan kontakte nogen og høre om der kan hjælpes når det nu kun forhåbentlig er for en begrænset tid.
Tro mig kunne jeg hjælpe havde jeg gjort det. Mit hjerte bløder for hele din situation.
Lena
Anmeld