Mine 4 katte søger "akut" nyt hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.141 visninger
19 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

2721

Efter mødet i dag er jeg nu nød til at finde et nye hjem til mine højt elskede katte da je ikke kan byde dem at vi ikke længere kan have tid til dem,

Piv, Pelle, Pretty og Danny er de dejliste kærligste katte man kan ønske sig.
Orker ikke lige at skrive det store lige nu, men hvis i er eller kender nogen der er interesseret så skriv og så svare jeg på alle spørgsmål
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Pena

Hej

Vil bare lige sige at jeg i din anden tråd læste hvad grunden er til at du vil af med jeres skønne katte.

Jeg kan desværre ikke hjælpe, men vil da lige komme med en idé. Der er vel en grænse for hvor længe I skal være på det mor-barn hjem. Kunne det ikke være muligt måske at finde et midlertidigt hjem til dem mens det står på? Det hjælper jo nok ikke på din psyke at skulle af med de små pus også.

Tro mig jeg ved hvad jeg snakker om. Har selv fået diagnosen for år tilbage (selvom jeg nu mener det lidt er en diagnose de bruger når de ikke lige ved hvad det ellers skal kaldes, men fred være med det.) De vil jo så gerne putte folk i båse.

Men jeg har det fuldstændigt som dig, og ved da hvad det ville gøre ved mig hvis jeg skulle af med mine dyr, så jeg synes virkelig du skal gøre hvad du kan for at finde en plejefamilie.

Jeg ved nogle internater bruger plejefamilier til katte med killinger. Måske du kan kontakte nogen og høre om der kan hjælpes når det nu kun forhåbentlig er for en begrænset tid.

Tro mig kunne jeg hjælpe havde jeg gjort det. Mit hjerte bløder for hele din situation.

Lena

Anmeld

8. oktober 2010

iris-mor

Hvor er de dejlige. Held og lykke

Anmeld

8. oktober 2010

2721

Søddepødde skriver:

Hej

Vil bare lige sige at jeg i din anden tråd læste hvad grunden er til at du vil af med jeres skønne katte.

Jeg kan desværre ikke hjælpe, men vil da lige komme med en idé. Der er vel en grænse for hvor længe I skal være på det mor-barn hjem. Kunne det ikke være muligt måske at finde et midlertidigt hjem til dem mens det står på? Det hjælper jo nok ikke på din psyke at skulle af med de små pus også.

Tro mig jeg ved hvad jeg snakker om. Har selv fået diagnosen for år tilbage (selvom jeg nu mener det lidt er en diagnose de bruger når de ikke lige ved hvad det ellers skal kaldes, men fred være med det.) De vil jo så gerne putte folk i båse.

Men jeg har det fuldstændigt som dig, og ved da hvad det ville gøre ved mig hvis jeg skulle af med mine dyr, så jeg synes virkelig du skal gøre hvad du kan for at finde en plejefamilie.

Jeg ved nogle internater bruger plejefamilier til katte med killinger. Måske du kan kontakte nogen og høre om der kan hjælpes når det nu kun forhåbentlig er for en begrænset tid.

Tro mig kunne jeg hjælpe havde jeg gjort det. Mit hjerte bløder for hele din situation.

Lena

Tak for ideen
Syntes bare ikke det fær over for dem da de siger det skal tage et halvt år, de har også flyttet rigeligt i deres liv hvis man spørger mig
Jeg har haft 3 af dem siden de blev født og opfostret den sidste siden hun var 6uger gammel, de er meget afhænige af menneskelig kontakt og er ikke glade for at være meget alene

Anmeld

8. oktober 2010

2721

iris-mor skriver:

Hvor er de dejlige. Held og lykke

Tak

Anmeld

8. oktober 2010

Miss.Sunshine

2606peanut skriver:

Tak

Må jeg tillade mig at spørge om noget?

Er de renlige?

Skal de til samme hjem?

Og hvor mange hun/han?

Og er de kastererede/sterilliserede?

Håber du er ok søde

Anmeld

8. oktober 2010

2721

Miss.Sunshine skriver:

Må jeg tillade mig at spørge om noget?

Er de renlige?

Skal de til samme hjem?

Og hvor mange hun/han?

Og er de kastererede/sterilliserede?

Håber du er ok søde

Selvfølgelig må du det. Nej de SKAL ikke til samme hjem, men vil håbe de ihvertfald kunne komme 2 og 2 sammen. Der er 2 hunner og 2 hanner, de 2 hanner er neutarliseret og kun den en af hunnerne er det, da den anden har haft problemer med narkose så turde ikke løbe chancen. Begge hunner har haft killinger og ja der har alrig været problemer med deres renlighed

Jeg prøver at tænke positivt og tak

Anmeld

8. oktober 2010

*A*

Hej,

Prøv www.vildkat.dk

De tager dog kun imod neutraliserede katte. Kan se at tre af dine er neutraliserede!

Held og lykke...

Anmeld

8. oktober 2010

2721

*A* skriver:

Hej,

Prøv www.vildkat.dk

De tager dog kun imod neutraliserede katte. Kan se at tre af dine er neutraliserede!

Held og lykke...

Tak, men det er vigtigt for mig at jeg VED hvor og hvem de kommer hen til det er trods alt mine "børn"

Anmeld

8. oktober 2010

*A*

Det kommer du da også til at vide, da folk selv henvender sig til dig! Du kan jo selv sortere i henvendelserne. Det er bare en formidlings side og IKKE et internat!

Men tror det er "nemmere" at annoncere på dyresider fremfor herinde... www.dyrenettet.dk er også en mulighed!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.