Hvilken farve vil i vælge til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Anonym trådstarter

Vi skal flytte og vores datters værelse skal derfor indrettes på ny og vi har tænkt på at købe denne serie fra Sebra til hende sammen med forskellig lilla ting og lyserød.

Men vi er ikk helt enig eller har en idé til hvilken farve en hendes vægge skal have så hvad ville i vælge til?

Har tænkt på ellers at male striber rundt i værelset på vandret.

Hjælp hjælp..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Anonym trådstarter

Ingen der vil hjælpe??

Anmeld

8. oktober 2010

wamse

Jeg ville vælge den lilla farve, men ikke male alle vægge med det, for det tror jeg bliver for mørkt. Så måske en eller to vægge, eller måske male lilla lodrette striber.

Anmeld

8. oktober 2010

Chalala85

wamse skriver:

Jeg ville vælge den lilla farve, men ikke male alle vægge med det, for det tror jeg bliver for mørkt. Så måske en eller to vægge, eller måske male lilla lodrette striber.

Jeg er helt enig her

Anmeld

8. oktober 2010

mum2010

Jeg tror også en lilla ville passe fint. Men synes det skal være en noget lysere farve lilla - det vil stadig passe fint sammen

Anmeld

8. oktober 2010

Mathilde & Frederikkesmor

mum2010 skriver:

Jeg tror også en lilla ville passe fint. Men synes det skal være en noget lysere farve lilla - det vil stadig passe fint sammen

Hvis det var mig, ville jeg vælge en lavendel farve - synes den mørkelilla bliver for dunkelt.

Anmeld

8. oktober 2010

LauraLW

Jeg tror jeg ville finde en lækker lys mint grøn eller pang orange. Det er rigtig dejlige farver sammen med lilla, og helt sikkert ikke male alle 4 vægge det, men kun en enkelt helt eller et par med striber.

Tror at lilla vægge + lilla tilbehør bliver for meget... og det kommer fra en der er MEGET glad for lilla :-)

Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.