Kære quinds
I nat har jeg sovet på sofaen. Michael og jeg havde en ÅNDSSVAG diskussion om hvorfor toilettet løb i går aftes, jeg havde ret mht. hvad der skulle til for at få det til at holde op med at løbe. I stedet for bare at indrømme han tog fejl begyndte han at brokke sig over alt muligt andet. Jeg blev ved at sige, at han var useriøs og at jeg ikke gad høre andet fra ham end en indrømmelse om at han havde taget fejl eller at han bare holdt mund. Han blev ved og jeg forlod rummet. Så fulgte han fandeme efter mig >( i stedet for at lade mig være i fred. Jeg blev mildest talt irriteret, ok jeg flegnede totalt ud :$ Han sagde, jeg vist trængte til at køle ned. Jeg svarede JA men at det var svært når han fulgte efter mig. Han blev ved at følge efter mig, så til sidst forlod jeg lejligheden. Da jeg kom hjem, sov jeg på sofaen, orkede ikke synet af ham
Her til morgen snakkede vi ikke sammen, men der var heller ikke dårlig stemning. Nu skal jeg på vagt og kommer først hjem i morgen tidlig, hvor han er taget af sted.
Vi hygger rigtig hjemme hos os :P
(H) fra Tina 5 år
Anmeld