Kort update fra Viktor og jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

fit_fys

Hej piger

Lige en lille update herfra.

Vi er stadig indlagt på Gentofte. Viktor er jo født meget lidt for tidligt, men de ville gerne beholde ham for at se om alt er som det skal være. Amningen er ved at være på plads, han spiser nu et helt måltid fra mig og der skal ikke rigtig suppleres op længere.

Desværre fandt jordmødrene ud af i dag at han har tendens til lidt gulsot  Det betyder intet, mange nyfødte har det, men at se sin lille søn, knap 3 dage gammel, i en kuvøse og med små briller på så de skærmer for det skarpe lys - det er SÅ hårdt!! Sidder bare og tuder lige nu...

Men han klarer det så flot, uden at kny, og jeg ved han får det meget bedre af det. For udover dette fejler han intet og er så fin

I får lige et lille billede, skal nok skrive FB senere, men der går lige lidt tid - vi skal lige allesammen ovenpå igen, nok mest mor

knus herfra

Lillemanden og far:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

sus34

Nåååå hvor er han bare sød!

Stort tillykke med ham. Om kort tid så er I hjemme med ham og så kan I bare nyde ham.

Anmeld

7. oktober 2010

marhemor

Nøøøjj hvor er han bare fin og dejlig

Stort tillykke med ham!! Dejligt at det går så godt med ham!  for at I snart får lov til at komme hjem og nyde ham fuldt ud!

Anmeld

8. oktober 2010

Assi

Ej hvor ser han skøn ud! Stort tillykke med ham

Jeg forstår virkelig godt, det er hårdt at se ham sådan (også selvom de har styr på det, og at han har det godt)! Fedt at amningen er ved at køre!

Jeg håber snart, han (og I) er helt klar på at komme hjem, så I kan starte jeres nye skønne hverdag sammen.

Anmeld

8. oktober 2010

misslea

GUUUUUUD Tine, hvor er han dog skøøøøn!!!

Anmeld

8. oktober 2010

oo

aj, jeg blir helt HUHA i maven, han er godt nok kær som han ligger der og daser på Fars bryst

og hvor er det dejligt at det går godt - udover gulsoten (som jeg virkelig godt kan forstå påvirker dig, selvom det ikke er "farligt"), han kom jo bare BAMBAMBAM "lige pludselig" jeg glæder mig til at læse FB når du engang er klar igen.

Anmeld

8. oktober 2010

Mama3

ej hvor er han bare skøn  stort tillykke

Anmeld

8. oktober 2010

Siber

åårrrhhh hvor er han sød altså!

Håber snart i må komme hjem

Knus Siber

Anmeld

8. oktober 2010

fit_fys

Tusind tak piger

Han har reageret rigtig godt på behandlingen og vi regner med at tage ham ud af "kassen" i aften. Og forhåbentlig komme hjem i morgen!

Glæder mig så meget til at få ham hjem og bare nyde at være mor på min måde, uden 1000 jordmødres forskellige meninger om hvordan de synes man skal klare tingene...  Ikke fordi vi ikke ved noget, men når man har alt det basale på plads, så handler det om at vi skal finde VORES måde at gøre tingene på - ikke en eller anden fremmeds måde....

Det er fantastisk at mærke støtten herindefra - det betyder alverden!!

Og spyt så nogle unger ud tøser!

Tusind og ét knus, fra Tine

Anmeld

8. oktober 2010

Julieogbaby

Man kan da ikke andet end at blive forelsket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.