Så irrriteret..... kan ik helt finde ud ad om det er pga graviditeten el hva.... men Viktor fik nyt regnetøj da han havde gået i bh i ca 14 dage......vi tager det med hjem hver weekend, gider nemlig ik og ha 2 sæt. Nå men problemet er så at tirsdag kommer jeg over i bh og henter og vil lige rydde op i hans rum og tjekke at alt er der, skiftetøj osv ( da det jo normalt er manden der både henter og afl. så sker det ik så tit. 
også mangler hans rengbukser, jeg spørger så gogerne og hvor de "plejer" at ligge tøjet hvis det ik er i rummet....... jeg får svartet prøv og kig i de andres rum el på wcet..... fedt nok der er det ik. fedt nok at man køber et nyt sæt regnetøj og skriver hans navn med mega store bogstaver i også kommer de ik tilbage i hans rum, i morges forhørte min mand sig lige om de stadigvæk ik var fundet...... syntes det er mega træls at man måske igen ska til ud og bruge penge på at købe et par regnbukser når man lige havde købt et..... bh siger så vi har nogen i reserve hvis det er..... er bare så pisse træt af det for det var jo ik derfor han fik nyt. 
Tak fordi du gad og læse mit indlæg, trængt bare lige til at lufte ud.......
Anmeld