ska lige af med noget luft over viktors bh......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Lene76

Så irrriteret..... kan ik helt finde ud ad om det er pga graviditeten el hva.... men Viktor fik nyt regnetøj da han havde gået i bh i ca 14 dage......vi tager det med hjem hver weekend, gider nemlig ik og ha 2 sæt. Nå men problemet er så at tirsdag kommer jeg over i bh og henter og vil lige rydde op i hans rum og tjekke at alt er der, skiftetøj osv ( da det jo normalt er manden der både henter og afl. så sker det ik så tit.&nbsp også mangler hans rengbukser, jeg spørger så gogerne og hvor de "plejer" at ligge tøjet hvis det ik er i rummet....... jeg får svartet prøv og kig i de andres rum el på wcet..... fedt nok der er det ik. fedt nok at man køber et nyt sæt regnetøj og skriver hans navn med mega store bogstaver i også kommer de ik tilbage i hans rum, i morges forhørte min mand sig lige om de stadigvæk ik var fundet...... syntes det er mega træls at man måske igen ska til ud og bruge penge på at købe et par regnbukser når man lige havde købt et..... bh siger så vi har nogen i reserve hvis det er..... er bare så pisse træt af det for det var jo ik derfor han fik nyt.  

Tak fordi du gad og læse mit indlæg, trængt bare lige til at lufte ud.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Joan ( Smallie )

Åh hvor er det bare træls sådan noget.

Sådan har jeg det med et par sko af Niels lige nu. Og det er bare det der jamen er de ikke i hans rum. Nej og de står heller ikke ved de andre. Og ja der er navn i. Øv gider ikke ud og købe nye sko til ham

Anmeld

8. oktober 2010

Kaufie

Vi har også oplevet det et par gange (men dog fundet tingene igen). Men jeg synes også det er møgubehageligt at skulle lede de andres rum igennem for at finde ens eget barns tøj/sko.

I vores børnehave er der en speciel hylde til "lost and found", ligesom der af og til står en henvendelse ang. manglende cykelhjelm eller lign på tavlen i garderoben.

Anmeld

8. oktober 2010

Lise

Jamen, det lyder jo fuldstændig som Simons børnehave... jeg gider ikke hidse mig op over det længere - man må bare lede efter det. Men jeg har været tæt på at blive ret sur på de stakkels pædagogmedhjælpere nogle gange, når regntøjet var væk. Børnene sørger selv for at lægge det på plads, så det er altså ikke altid det rammer det rigtige sted..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.