38+1 hvad skal man ellers lave??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.302 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

CiSo

Ja, ventetiden er lang. jeg er idag 38+1 og har lige valgt at fordrive tiden med endnu et par billeder!!  

Nu er han pludselig begyndt at sige nogle mærkelige lyde derinde, som om han klemmer tarmene sammen så de prutter..  Og han danser og danser, og det murre i min mave, har døjet med milde mens smerter de sidste par dage, men det har slet ikke været noget der har taget til, æv.. Meeen han skal jo nok komme. 

og jeg brokker mig, selvom jeg ikke engang er nået termin endnu.. Puha slemme mig..  

Ellers så er han skønnet til at veje 2500g, så en dejlig lille mand. 

Hvad lavede i op til fødslen ud over at vente, vel gerne have nogle idéer til hvad jeg kan foretage mig.

God aften til jer.

hov, forresten er der nu et billede af maven forfra.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

oo

nej hvor er det vildt så stor forskel der er på vores mavestørrelser med kun 1 uges forskel!!

og hey - drop det der med at prøve at være tålmodig - det KAN man ikke

jeg bruger forresten tiden på baby.dk - surprise surprise, og på nettet generelt....idag har jeg brugt uhyggelig meget tid på at sidde og glo ud af vinduet og over på nabohuset hvor de er ved at lægge nyt tag

Anmeld

7. oktober 2010

CiSo

Tjuhl skriver:

nej hvor er det vildt så stor forskel der er på vores mavestørrelser med kun 1 uges forskel!!

og hey - drop det der med at prøve at være tålmodig - det KAN man ikke

jeg bruger forresten tiden på baby.dk - surprise surprise, og på nettet generelt....idag har jeg brugt uhyggelig meget tid på at sidde og glo ud af vinduet og over på nabohuset hvor de er ved at lægge nyt tag

Ja, det er utroligt! Misunder godt nok din, vil gerne have sådan en stor og flot mave!

Har næsten også opgivet at være tålmodig, fordi du har ret det KAN man ikke! Men altså det lyder jo meget godt at sige, at man kun næsten er u-tålmodig..

ja, baby.dk kan man jo altid lige finde underholdning.. haha inden du har født, så kan du ligge dit eget tag helt alene!

Der sker desværre ikke noget spændende ud af mit vindue, højest nogle børn der leger nede i gården.. 

Anmeld

7. oktober 2010

misslea

Så fin mave....

Altså nu er jeg jo gået 3 DAGE OVER termin.... ggrrr!!!! Og jeg har brugt den sidste tid på at se en masse af mine veninder, været ude at spise med min mand, været i biografen, gået lange ture, ordnet de sidste ting inden baby kommer, set en MASSE afsnit af Desperate Housewives afsnit (har lånt boksen af en veninde), bagt brød i lange baner, lavet mad til fryseren, læst bøger og været en hel del på baby.dk.... heheh

Meeeen nu er jeg så også ved at være rimelig træt af at fylde ventetiden ud!!!

Anmeld

7. oktober 2010

CiSo

misslea skriver:

Så fin mave....

Altså nu er jeg jo gået 3 DAGE OVER termin.... ggrrr!!!! Og jeg har brugt den sidste tid på at se en masse af mine veninder, været ude at spise med min mand, været i biografen, gået lange ture, ordnet de sidste ting inden baby kommer, set en MASSE afsnit af Desperate Housewives afsnit (har lånt boksen af en veninde), bagt brød i lange baner, lavet mad til fryseren, læst bøger og været en hel del på baby.dk.... heheh

Meeeen nu er jeg så også ved at være rimelig træt af at fylde ventetiden ud!!!

Ja, jeg skal da vidst ikke brokke mig, 3 dage over det er da heller ikke fair. hehe

men der var jo en masse gode ideer til hvad jeg kan lave i mine sidste uger som alene.. og gud ja serier, er jo altid godt, det kunne være jeg skulle få fat i en boks af en art..

og tusind tak. 

Anmeld

7. oktober 2010

CiSo

den får lige en opper.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.