Efterårsferien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Marco2

Helluu gørlz.

Både T og jeg har idag fået fri torsdag og fredag i efterårsferien.

Vi havde overvejet at tage over i firmalejligheden i KBH men T tror muligvis der er en anden der har lagt beslag på den.

Har i nogle gode idéer til hvad vi kan lave i den forlængede weekend?

Alternativt skulle vi flytte vores dage til et andet tidspunkt, hvor feriecentrene ikke var så overfyldte.

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Kaufie

Lækkert lækkert.... Skal I have Emsen med eller er det en kæreste-ting??

Anmeld

7. oktober 2010

Marco2

Med Emsen.

Vi har lige været på weekend-tur (kæreste-tur) og har været ude at spise uden hende, så det her skal være familiehygge big-time!

Ag

Anmeld

7. oktober 2010

Kaufie

Hvis det var mig, ville jeg nok søge noget badeland-agtigt..... Dels fordi det er så forfærdentlig lækkert at få den tykke mave nedsænket i vand, så vægten reduceres med.....er det til 1/8??

Men sådanne steder er sikkert hundedyre (og propfyldte) i efterårsferien

Anmeld

7. oktober 2010

Marco2

Kaufie skriver:

Hvis det var mig, ville jeg nok søge noget badeland-agtigt..... Dels fordi det er så forfærdentlig lækkert at få den tykke mave nedsænket i vand, så vægten reduceres med.....er det til 1/8??

Men sådanne steder er sikkert hundedyre (og propfyldte) i efterårsferien

Det var også sådan lige vores første indskydelse at tage til LaLandia i Billund, men der er garanteret sååå mange mennesker at det ikke er til at holde ud. Det er også derfor vi overvejer at flytte feriedagene.

AG

Anmeld

8. oktober 2010

Marco2

Så lige at Comwell hotellerne har tilbud i efterårsferien, så vi har booket i Rebild bakker 2 pers. 1 barn fra torsdag til lørdag incl. morgenmad for 780,-

Og der er swimmingpool. Så det glæder vi os til.

AG

Anmeld

8. oktober 2010

..

Marco2 skriver:

Så lige at Comwell hotellerne har tilbud i efterårsferien, så vi har booket i Rebild bakker 2 pers. 1 barn fra torsdag til lørdag incl. morgenmad for 780,-

Og der er swimmingpool. Så det glæder vi os til.

AG

Der har vi lige været - super lækkert hotel!

Anmeld

8. oktober 2010

Marco2

Macrolf skriver:

Der har vi lige været - super lækkert hotel!

Ja det er ganske fint. Har været der engang før i forbindelse med noget jule-tam-tam med T's arbejde.

Så et par ture i poolen og en god gå-tur i Rold skov og evt en tur i nordsøcenteret. Uhmmm hygge

Ag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.