Nogen der laver (dip-in akryl negle) tæt på Brøndby?:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.748 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Frøken Sørensen

Søger en som er dygtig til at lave akryl-negle... Og da jeg er på SU skal det helst ikke være vildt dyrt. Ville være lækkert hvis jeg kunne få dem lavet i morgen! Men skriv skriv skriv hvis du laver negle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

kirsti

ja jeg bor jo lidt for langt væk men vil bare sige at du da ikke skal vælge dip-in det er typisk ikke ret kønt ret længe... alm akryl elelr gelenegle er langt pænnere

Anmeld

7. oktober 2010

Frøken Sørensen

ja jeg bor jo lidt for langt væk men vil bare sige at du da ikke skal vælge dip-in det er typisk ikke ret kønt ret længe... alm akryl elelr gelenegle er langt pænnere

Hmmm jeg har prøvet gele og synes ikke de holder særlig længe ved mig!

har fået lavet dip-in 5-6 gange og de har altid holdt små 4 uger uden af være grimme!

Men kan da prøve alm. akryl...

Anmeld

7. oktober 2010

kirsti

nogen kan ikke have gele andre kan ikke have akryl det er meget forskelligt (:

jeg laver slet ikke dip in da jeg ikke synes det er pænt men igen det er jo en smags sag. Hvis set er noget du bruger tit ville jeg gå på trendsales der kan du få et start sæt til ca 400kr er det vist og der er til en hel del gange og dip in er meget nemt at lave

Anmeld

7. oktober 2010

louise8723

Gitte85 skriver:

Hmmm jeg har prøvet gele og synes ikke de holder særlig længe ved mig!

har fået lavet dip-in 5-6 gange og de har altid holdt små 4 uger uden af være grimme!

Men kan da prøve alm. akryl...

æhm hvilken type produkt du skal have på afhænger af dine negle

Gele - til folk med alm negle.. hvilket ikke forekommer så tit

Silke - Til meget bløde negle

glasfiber - til flexible negle

Fibergel - er til flexible negle som skal være ekstra holdbare

akryl - til meget hårde / stive negle

Så du skal sådan set finde det der matcher dine negle for at få et flot og holdbart resultat

Anmeld

7. oktober 2010

Frøken Sørensen

louise4060 skriver:

æhm hvilken type produkt du skal have på afhænger af dine negle

Gele - til folk med alm negle.. hvilket ikke forekommer så tit

Silke - Til meget bløde negle

glasfiber - til flexible negle

Fibergel - er til flexible negle som skal være ekstra holdbare

akryl - til meget hårde / stive negle

Så du skal sådan set finde det der matcher dine negle for at få et flot og holdbart resultat

Tak, det vidste jeg slet ikke

Vil nu ikke sige jeg har stive/hårde negle, men akryl har altid fungeret for mig

Anmeld

7. oktober 2010

louise8723

Gitte85 skriver:

Tak, det vidste jeg slet ikke

Vil nu ikke sige jeg har stive/hårde negle, men akryl har altid fungeret for mig

Det er der få der ved..

Det kommer sig af at hvis du har bløde negle og fx har akryl på og du så slår neglen ind i noget så samarbejder produkt og neglen ikke da den hårde akryl ikke bevæger sig når neglen gir' sig

Desuden skal du også være meget påpasselig med at få lavet negle ved folk der ikke har kursus i det, men derimod bare har prøvet sig frem - Da de ikke har indblik i hvordan en negl er opbygget hænder det ofte at neglen bliver ødelagt

Anmeld

7. oktober 2010

Frøken Sørensen

louise4060 skriver:

Det er der få der ved..

Det kommer sig af at hvis du har bløde negle og fx har akryl på og du så slår neglen ind i noget så samarbejder produkt og neglen ikke da den hårde akryl ikke bevæger sig når neglen gir' sig

Desuden skal du også være meget påpasselig med at få lavet negle ved folk der ikke har kursus i det, men derimod bare har prøvet sig frem - Da de ikke har indblik i hvordan en negl er opbygget hænder det ofte at neglen bliver ødelagt

Jeg plejer også kun at få lavet negle folk som har taget kursuser.... Men hende jeg plejer at få lavet ved er syg for tiden  Og vil bare rigtig gerne finde en som måske havde tid i morgen...

Anmeld

7. oktober 2010

louise8723

Gitte85 skriver:

Jeg plejer også kun at få lavet negle folk som har taget kursuser.... Men hende jeg plejer at få lavet ved er syg for tiden  Og vil bare rigtig gerne finde en som måske havde tid i morgen...

Hmm du kan evt kigge på trendsales? og så selvf forhøre dig om de har negle kursus

Anmeld

7. oktober 2010

Frøken Sørensen

louise4060 skriver:

Hmm du kan evt kigge på trendsales? og så selvf forhøre dig om de har negle kursus

Jeg sidder allerede og kigger Men synes ikke rigtig jeg kan finde noget tæt på hvor jeg bor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.