Hjålp til pige navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.773 visninger
27 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

kitra

Hej jeg mangler hjælp til at finde et flot pige navn da vi venter en pige mere. Jeg er bare helt på bar bund. Vi har en datter der hedder Emma. Jeg har tænkt og tænkt men jeg har svært ved at komme på noget. Jeg forestiller mig at jeg kalder på Emma og ..... men der kommer ikke noget i mit hovede det må jo gerne lyde godt sammen. Men hvad passer sammen med Emma? Hjælp mig det må gerne være et lidt specielt navn. Det er ikke mig der valgte at Emma skulle hedde det jeg ville at hun skulle ha heddet Nilda men det fik jeg ikke lov til og jeg synes ikke Emma og Nilda klinger særlig godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

SoffiLine

WOW Nilda er et virkelig flot navn! Har aldrig hørt det, men det er flot! 

Her er nogle pigenavne jeg godt kan li

Maika

Silja

Wilma

Sarah

Filucca

Anmeld

7. oktober 2010

Lunae

Vi har d. 9 september fået en dejlig lille datter!

Her er vores liste
Aya Sofie
Frida
Camille
Johanne
Molly
Nathalie
Viola
Sophie
Karla

Kan ikke lige huske flere!

Vores lille pige blev en Camille! Det kan også sagtens gå med emma, vil jeg sige

Anmeld

7. oktober 2010

LotteGabriella

Vi havde denne liste:

Emilia, Isabella, Sofia, Sarah og Malou

men hun endte med at hedde Daniella

Anmeld

7. oktober 2010

NoName

kitra skriver:

Hej jeg mangler hjælp til at finde et flot pige navn da vi venter en pige mere. Jeg er bare helt på bar bund. Vi har en datter der hedder Emma. Jeg har tænkt og tænkt men jeg har svært ved at komme på noget. Jeg forestiller mig at jeg kalder på Emma og ..... men der kommer ikke noget i mit hovede det må jo gerne lyde godt sammen. Men hvad passer sammen med Emma? Hjælp mig det må gerne være et lidt specielt navn. Det er ikke mig der valgte at Emma skulle hedde det jeg ville at hun skulle ha heddet Nilda men det fik jeg ikke lov til og jeg synes ikke Emma og Nilda klinger særlig godt.

Marie... kan så godt lide det navn......

Anmeld

7. oktober 2010

Moar2011

kitra skriver:

Melia Melina                                                                                       

Celina Celia

Isabella 

Catalina

Nova

Gry

Jessica

Silje

Silke

Wilma

Anmeld

8. oktober 2010

Pigent

Emma er sødt.

De her navne synes jeg passer til Emma
Alma
Thea
Thilde
Silje/Silja
Sia
Celina
Naja
Josefina
Astrid
Karla
Frida

Anmeld

8. oktober 2010

Svei

Eva, Anna, Ida,

Anmeld

8. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Emma og Sara

Emma og Victoria

Emma og Lucca

Emma og Molly

Anmeld

8. oktober 2010

mortilfreja

AMALIE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.