Hvordan var det hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Mimbi

Jeg sad i går og tænkte hvordan min fødsel vil starte...

Fødslen med min søn startede med at vandet gik og veerne kome efter ½ time... så tænke jeg om det bliver det samme denne gang, at vandet går først og så kommer veerne....

Hordan var det hos jer ?

Mimbi 25+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Valle81

Mimbi skriver:

Fødslen med min søn startede med at vandet gik og veerne kome efter ½ time... så tænke jeg om det bliver det samme denne gang, at vandet går først og så kommer veerne....

Hordan var det hos jer ?

Mimbi 25+4

Ved beeg fødsler så startede det med veer - fik prikket vandet lige omkring fuld udvidet og vupti:0)

Anmeld

7. oktober 2010

Slettet

Ved min første fødsel gik vandet først og ved min anden fødsel kom veérne først og så gik vandet lige inden jeg skulle presse - jeg er spændt på hvordan det kommer til at forløbe denne gang

Anmeld

7. oktober 2010

Alberts/

min fødsel  startet med vand afgang, og 15 min efter havde jeg vee storm

Anmeld

7. oktober 2010

SussieThyssen

Mimbi skriver:

Hordan var det hos jer ?

Mimbi 25+4

Veer først begge gange.
Min jordemoder, som var den samme begge gange, måtte nærmest operere sig gennem hinderne hos mig, så tykke var de, så der gik ikke hul på noget før til sidst, men så var der også kaskader af vand, selvom mine bebser var så store.
Omkring 2 l eller mere  LOL
Så svømmebad, havde de ikke manglet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. oktober 2010

LinLin

FØrste gang gik vandet (37+6) - veerne startede to timer efter. Han blev født kanpt 12 timer efter vandet var gået...

Her anden gang startede veerne - de tog vandet fire timer senere (ikke fordi veerne ikke var kraftige nok, men for at få det hele overstået! )og han blev født tre kvarter efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.