Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej med jer
Her er lidt tøj, som jeg ikke har fået brugt..
billede 2: mama.Licious nederdel: 250 pp (str. L)
Billede 5: H&M smækbukser 250,- pp (str L)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
op
Hey..
Kunne godt være interesset i alle bukserne..hvad ville det koste for alle buks og evt forsendelse??
wiebking skriver: Hey.. Kunne godt være interesset i alle bukserne..hvad ville det koste for alle buks og evt forsendelse??
Bukserne skal sendes som en pakke og vejer lidt over 2 kg. Så vil tro det koster ca. 75 kr. at sende hvad siger du til 400? Mvh Merethe
Hvor er de fede dine smækbukser. Desværre er der ikke nogle planer om flere babyer her, men nu er du oppet
Hej med jer Her er lidt tøj, som jeg ved jeg ikke nå at få brugt inden ham den lille kommer ud! billede 1: nederdel: 50 kr (ellers kom med et bud) pp (str. 42) Billede 2: mama.Licious nederdel: 250 pp (str. L) Billede 3: H&M Fløjls bukser 100,- pp (str L dog lidt lille) Billede 4: H&M cowboybukser 100,- pp (str. 42) Billede 5: H&M smækbukser 250,- pp (str L)
Her er lidt tøj, som jeg ved jeg ikke nå at få brugt inden ham den lille kommer ud!
billede 1: nederdel: 50 kr (ellers kom med et bud) pp (str. 42)
Billede 2: mama.Licious nederdel: 250 pp (str. L)
Billede 3: H&M Fløjls bukser 100,- pp (str L dog lidt lille)
Billede 4: H&M cowboybukser 100,- pp (str. 42)
Hejsa:0)
Den øverste nederdel er lidt for lækker, men har brug for at vide hvor stor vidden er rundt ved hofterne:0)
Valle81 skriver: Hejsa:0) Den øverste nederdel er lidt for lækker, men har brug for at vide hvor stor vidden er rundt ved hofterne:0)
kigger på det senere den kan give sig rigtigt meget!
Perl skriver: kigger på det senere den kan give sig rigtigt meget!
Jeg tager sku chancen ellers må jeg sælge den videre:0)
Sender du pb med oplysninger:0)
Valle81 skriver: Jeg tager sku chancen ellers må jeg sælge den videre:0) Sender du pb med oplysninger:0)
Sådan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128