Søger du en barnepige i Århus? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.569 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Anjamølgaard

Hej ! ;-)

Jeg er en ung pige på 20 år som søger et barnepigejob i Århus (Alt fra mange timer til måske bare en gang om måneden)

Jeg går i øjeblikket i skole hvor jeg læser til socialrådgiver. Derudover har jeg beholdt mit dejlige arbejde som omsorgsmedhjælper på en boenhed i Viborg for handicappede unge/voksne. Der er autiser, hjerneskadede, ADHD'er, og nogle med down syndrome - det er et super spændende job da det giver så meget igen! Det er blandt andet derfor jeg skriver et indlæg her.

Jeg har passet børn siden jeg var 13 år - børn i alle størrelser og flere af gangen. Derudover har jeg også passet en meget handicappede dreng som fulgt et meget stramt  amerikansk træningsprogram hvilket var super spændende!
Derudover træner jeg børn fra 4-6 år i håndbold hvilket jeg nyder - det er så fedt at se børnene have det sjovt og så det at de udvikler sig.

Hvis det er mig I lige står og mangler så skriv en mail, en besked eller ring endelig!

Anjalarsen_1990@hotmail.com , 28749104 :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

hiili

Hej Anja.

Hvor er det fedt at du melder dig som babysitter, men har du overvejet at melde dig som aflaster hos kommunen, jeg ved at de tit mangler aflastere til familier, som ikke selv kan finde en.

det skulle være til at finde på århus kommunes hjemmeside..

mvh helle

Anmeld

23. oktober 2010

anna-jonas

hiili skriver:

Hej Anja.

Hvor er det fedt at du melder dig som babysitter, men har du overvejet at melde dig som aflaster hos kommunen, jeg ved at de tit mangler aflastere til familier, som ikke selv kan finde en.

det skulle være til at finde på århus kommunes hjemmeside..

mvh helle

Lige mine ord.

Vi har en hjerneskadet pige på 20 mdr. og vi har fået tildelt 8 timer ugentligt til aflastning, fra kommunen. Vi har så selv fundet vores aflaster, som er en ung studerende, der nu er meldt til hos kommunen, som aflaster. Du kan læse om ordningen her: http://www.aarhuskommune.dk/job/ledige-stillinger/Aflaster.aspx

M.v.h Mette

Anmeld

23. oktober 2010

mariamiss6

Pyha har du overhovedet tid til at være barnepige ud over alle de andre ting LOL...

Du lyder sgu frisk

Anmeld

26. oktober 2010

hiili

anna-jonas skriver:

Lige mine ord.

Vi har en hjerneskadet pige på 20 mdr. og vi har fået tildelt 8 timer ugentligt til aflastning, fra kommunen. Vi har så selv fundet vores aflaster, som er en ung studerende, der nu er meldt til hos kommunen, som aflaster. Du kan læse om ordningen her: http://www.aarhuskommune.dk/job/ledige-stillinger/Aflaster.aspx

M.v.h Mette

Min søn har Infantil Autisme og vi har 4 timer om ugen, men vi skal have søgt nogle flere timer. Vi har selv fundet vores aflaster, men hun er nu gravid, så vi skal snart have fundet en anden og jeg overvejer derfor at finde en gennem kommunen hvis det ikke lykkes os selv at finde en.

Men det er super friskt af Anja, når hun har så meget at lave i forvejen.

Anmeld

26. oktober 2010

Mira0911

mariamiss6 skriver:

Pyha har du overhovedet tid til at være barnepige ud over alle de andre ting LOL...

Du lyder sgu frisk

Det samme tænker jeg også... 

Men fedt du melder dig som babysitter... :) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.