Størrelse og vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

de-wett

Jeg var til JM onsdag den 6/10 og hun skønnede prinsessen til at være 31 cm lang og vejer 2200 g  . Hun sagde hun var en fornuftig størrelse.

Hvor store er jeres/var jeres i uge 32 ?

Knus en nysgerrig 1-gangs gravid i uge 32

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

isimaven

Her blev hun skønnet til at veje 2 kg men der blev ikke snakket om længde

Anmeld

8. oktober 2010

Sky

Hejsa

Jeg var til jordemoder i uge 30, og da skønnede de baby til 1700 g....længde snakkede hun heller ikke noget om ved mig

Skal afsted igen på tirsdag hvor jeg er 36+2 og glæder mig til hvad hun så siger!

Knus Sky

Anmeld

8. oktober 2010

Kaufie

Jeg var afsted i sidste uge - 31+3 mener jeg det var. Her blev lillepigen skønnet til 1600 g - men ingen snak om at det skulle være for lille.......

Hendes storebror blev i uge 32 vurderet til 2300 og vejede 3100 ved fødslen 41+0......

Anmeld

9. oktober 2010

Siber

Her i Norge giver de ikke en vægt på barnet (lidt mærkeligt) men den følger sin kurve!

Knus Siber, med pks den 5 nov!

Anmeld

10. oktober 2010

de-wett

var til JM igen i onsdags og der skønnede hun prinsessen til a være 31 cm og veje 2200 g så hun følger godt med

Anmeld

22. oktober 2010

Tanja Hedelund Jensen

Hejsa

Da jeg var til ekstra kontrol i forbindelse med min graviditets sukkersyge. Blev guldklumpen ud fra scanningen sat til at veje 2147 g -  hvilket de sagde at han7hun var lidt rund om maven til.
Der var jeg 32+0 - guldklumpen lå stadig inden for normen, men lå på den øvregrænse.

Er lidt spændt på hvor han/hun ligger nu her d. 1. nov., når jeg skal kontrol scannes igen, om det stadig er på den øvregrænse, håber ihvertfald ikke at det er over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.