Til alle jer der taber jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. juli 2008

Susan1978

hvad gør i?

jeg er nysgerrig... følger i noget bestemt, har i kostplaner eller?

Susan (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2008

Honningblomst

Livsstilsændring, det var hvad jeg gjorde for 5½ år siden og jeg har holdt vægten...plus/minus 5 kg.
Nu vil jeg så gerne lige smide fem kilo, så nu er motionen igang og ALT usundt skåret væk...jeg tager så net på, så skal virkelig passe på resten af mit liv.:(
Så det handler om at ændre livsstil...for livet. Hvis man da vil holde vægttabet...mange tager jo desværre på igen.
Held og lykke, hvis du skal igang??? hvor meget vil du tabe??
Knus Eva..

Anmeld

31. juli 2008

miver

Hej ;)

Jeg spiser efter de danske vægtkonsulenter
Det har hjulpet mig ,men ja det er for livet man lægger sin kost om ellers sniger de dumme kg sig hurtigt på igen :$

(H) mie

Anmeld

31. juli 2008

Susan1978

Jeg er godt klar over at det kræver enl livstils ændring.. har før tabt over 10 kg på WW på egen hånd, men efter fødslen af Emil, så synes jeg bare jeg har så svært ved at komme igang igen. har prøvet flere gange at følge ww, men der går 2 dage, så får jeg ik skrevet ned mere osv osv.. Jeg har meldt mig til et slankehold i det lokale motionscenter og håber det kan være med til at holde motivationen.. spinning starter heldigvis næste uge, efter 2 mdr ferie.. glæder mig. Jeg vil tabe 10 kg... og det skal jeg også.. er ved at være rigtig meget overvægtig. :'( og ja Eva du har ret, når først man har været overvægtig så har kroppen så let ved at komme op, man skal jo nærmest bare tænke på et stykke shokolade så har man taget 1 kg på. Knus Susan som da også har prøvet 100 andre kure..

Anmeld

31. juli 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f] Jeg er godt klar over at det kræver enl livstils ændring.. har før tabt over 10 kg på WW på egen hånd, men efter fødslen af Emil, så synes jeg bare jeg har så svært ved at komme igang igen. [rød]har prøvet flere gange at følge ww, men der går 2 dage, så får jeg ik skrevet ned mere osv osv.. [/rød] [f][/f] Jeg har meldt mig til et slankehold i det lokale motionscenter og håber det kan være med til at holde motivationen.. spinning starter heldigvis næste uge, efter 2 mdr ferie.. glæder mig. Jeg vil tabe 10 kg... og det skal jeg også.. er ved at være rigtig meget overvægtig. :'( og ja Eva du har ret, når først man har været overvægtig så har kroppen så let ved at komme op, man skal jo nærmest bare tænke på et stykke shokolade så har man taget 1 kg på. Knus Susan som da også har prøvet 100 andre kure.. [/citat] Sakset fra et tidligere svar fra mig til dig: [citat]Jeg har tænkt på, Susan.. om vi måske kunne skrive vores "ww-dagbøger" til hinanden? Jeg tager mig sammen gang på gang - i to dage, og så glemmer jeg at skrive i, og så skrider det. Måske kunne det være motivation for os begge hvis vi skulle aflægge regnskab for nogen? [/citat] Var det noget?

Anmeld

31. juli 2008

twinboys

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f] Jeg er godt klar over at det kræver enl livstils ændring.. har før tabt over 10 kg på WW på egen hånd, men efter fødslen af Emil, så synes jeg bare jeg har så svært ved at komme igang igen. [rød]har prøvet flere gange at følge ww, men der går 2 dage, så får jeg ik skrevet ned mere osv osv.. [/rød] [f][/f] Jeg har meldt mig til et slankehold i det lokale motionscenter og håber det kan være med til at holde motivationen.. spinning starter heldigvis næste uge, efter 2 mdr ferie.. glæder mig. Jeg vil tabe 10 kg... og det skal jeg også.. er ved at være rigtig meget overvægtig. :'( og ja Eva du har ret, når først man har været overvægtig så har kroppen så let ved at komme op, man skal jo nærmest bare tænke på et stykke shokolade så har man taget 1 kg på. Knus Susan som da også har prøvet 100 andre kure.. [/citat] Sakset fra et tidligere svar fra mig til dig: [citat]Jeg har tænkt på, Susan.. om vi måske kunne skrive vores "ww-dagbøger" til hinanden? Jeg tager mig sammen gang på gang - i to dage, og så glemmer jeg at skrive i, og så skrider det. Måske kunne det være motivation for os begge hvis vi skulle aflægge regnskab for nogen? [/citat] Var det noget? [/citat] Hallo den er jeg med på... Må jeg være med??? Mvh Majbritt

Anmeld

31. juli 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f] Jeg er godt klar over at det kræver enl livstils ændring.. har før tabt over 10 kg på WW på egen hånd, men efter fødslen af Emil, så synes jeg bare jeg har så svært ved at komme igang igen. har prøvet flere gange at følge ww, men der går 2 dage, så får jeg ik skrevet ned mere osv osv.. Jeg har meldt mig til et slankehold i det lokale motionscenter og håber det kan være med til at holde motivationen.. spinning starter heldigvis næste uge, efter 2 mdr ferie.. glæder mig. Jeg vil tabe 10 kg... og det skal jeg også.. er ved at være rigtig meget overvægtig. :'( og ja Eva du har ret, når først man har været overvægtig så har kroppen så let ved at komme op, man skal jo nærmest bare tænke på et stykke shokolade så har man taget 1 kg på. Knus Susan som da også har prøvet 100 andre kure.. [/citat] Det er bare ikke fair.....SGU...at an udover at have kæmpet for at tabe sig også skal kæmpe resten af livet...øv øv øv... Men sådan er det nok bare...jeg vil altid rykke 5 kg op og 5 kg ned igen. Men jeg tager bare på af det folk normalt spiser...så jeg vejer mig HVER morgen, så jeg hele tiden kan se hvis det går den forkert vej. Knus..og god slankevind..:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.