Lille fantastiske Kian/l-n er født <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

oo

nej! den tråd var da bare gået helt henover mit hoved!! TILLYKKE!! det lyder som om du havde drømmefødselen derhjemme og sikke en fin lille gut I har produceret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Magsen

Trolde_mor skriver:

God formiddag smukke kvinder og herlige mænd

Så blev det sørme min tur til at føde og hold da op en oplevelse!

Jeg fødte ham hjemme i badekar i går aftes (06.10.10) kl. 18.56, lige som jeg ønskede

Han er rigtig suttelysten og startede da også ud med at give far et sugemærke.. griner.. Enormt nysgerrig og elsker når mor synger for ham(selvom mor ikke kan synge hehe) og så er han simpelthen bare helt forelsket i sin suttekludsbamse (som man også kan se på det ene billede )

Der vil komme en FB senere, nu skal han bare nydes ham den lille Kian

Jeg tog selv imod ham, sammen med kæresten der sad bag ved mig - så fantastisk!

Og I skal da lige have et billede af vores dejlige søn, der ligner sin far, med mund, hage, hårgrænse... men men, har dog mors næse hehe

Håber i alle får en super god dag - ved vi får den mest fantastisk en af slagsen

Eeeeeej tillykke !! hvor han bare dejlig !!! <3

Anmeld

8. oktober 2010

Troldemommi

Han er da bare for dejlig, Tillykke med ham

Anmeld

8. oktober 2010

mamalicious

TILLYKKE...

Hvor ser han dejlig ud

Anmeld

8. oktober 2010

Mira0911

Trolde_mor skriver:

Jeg fødte ham hjemme i badekar i går aftes (06.10.10) kl. 18.56, lige som jeg ønskede

Han er rigtig suttelysten og startede da også ud med at give far et sugemærke.. griner.. Enormt nysgerrig og elsker når mor synger for ham(selvom mor ikke kan synge hehe) og så er han simpelthen bare helt forelsket i sin suttekludsbamse (som man også kan se på det ene billede )

Jeg tog selv imod ham, sammen med kæresten der sad bag ved mig - så fantastisk! : 0px;" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12393.png" alt="" class="ForumLinkedImage"/>

Og I skal da lige have et billede af vores dejlige søn, der ligner sin far, med mund, hage, hårgrænse... men men, har dog mors næse hehe

Håber i alle får en super god dag - ved vi får den mest fantastisk en af slagsen

Kæmpe stort tillykke med Sønnen... 

Anmeld

8. oktober 2010

twinboys

Trolde_mor skriver:

Jeg tog selv imod ham, sammen med kæresten der sad bag ved mig - så fantastisk!

Hurraaaaaaaaaaaa hjertelig tillykke og hvor er han dog skøn...

Anmeld

8. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Fantastisk!! Stort tillykke med ham og den flotte fødsel - jeg GLÆDER mig til at læse FB'en!!!

Anmeld

8. oktober 2010

Bayze

NÅHR hvor er han kær - kæmpestort tillykke med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.