Grød,mos fast føde.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

missie20

Ja om 2 dage fylder Frederik 6 måneder og er simpelhen i tvivl angående hvornår jeg skal starte på klumper i mosen, hvornår han skal stoppe med mme og så videre, da Frederik er født 5,5 uge for tidligt og intil videre er han de uger bagud med alt andet i hans udvikling. Jeg tænker jeg vil jo ikke tage hans mme fra ham, hvis det er for tidligt.

Lige nu er han oppe på 1 gange grød og 1 gange mos i løbet af dagen.

Nogle som har svaret på dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

missie20

Slet ingen der har et svar eller råd?

Anmeld

7. oktober 2010

baby2010

Jeg vil gerne komme med et råd, men ammer, så jeg ved det ikke. Prøv at tale med din sundhedsplejerske, hun ved helt sikkert alt det her 

Anmeld

7. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Han skal have hvad der svarer til 400ml MME indtil han bliver 1 år... Pga. Jern
Mht klumper, så prøv dig frem

Anmeld

7. oktober 2010

NatasjaL

og hvis han ikke får det antal MME, skal du bare give ham jern dråber :-) Victoria stoppede med MME da hun var 9-10 måneder. og der havde hun kun fået en nat flaske i et stykke tid :-)

Anmeld

7. oktober 2010

Silas&Mille

Jeg ville også sige: snak med din SP... hun ved nok bedst i forbindelse med en baby der er født for tidligt

Anmeld

7. oktober 2010

missie20

Ni-ko-li-ne skriver:

Han skal have hvad der svarer til 400ml MME indtil han bliver 1 år... Pga. Jern
Mht klumper, så prøv dig frem

Tak for dit svar

Tror du også han skal have de 400 ml mme når han får jern dråber? He he det er godt nok lidt inviklet. Har fået en seddel med hjem fra neo. hvor de skriver jeg skal give ham jern til han er 1 år ligesom D-dråberne. Ja der er nok ikke andet for end og ringe til SHP. Men ellers mange tak for jeres svar og råd

Anmeld

7. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

missie20 skriver:

Tak for dit svar

Tror du også han skal have de 400 ml mme når han får jern dråber? He he det er godt nok lidt inviklet. Har fået en seddel med hjem fra neo. hvor de skriver jeg skal give ham jern til han er 1 år ligesom D-dråberne. Ja der er nok ikke andet for end og ringe til SHP. Men ellers mange tak for jeres svar og råd

Ja ring til SP... Jeg er i tvivl når han også får jern dråber:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.