Altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Heidi B

nu har vi sagt ja....

Jeppe har snakket meget om at skulle sove hos bedsteven Jack, og igår var han derhjemme og lege, og Jacks mor fortalte at de havde snakket meget om at skulle sove hos Jack og aftalt med hinanden hvorn det skulle foregå, og sagt til Jacks lillesøster at Jeppe snart skulle sove der. Jacks mor sagde det var så sødt, så nu har vi sagt ja.

Pyha, synes alligevel at det er en stor beslutning, synes jo han er så lille, men jeg skal lige love for at han blev glad....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Stumpen

Hold da op, hvor spændende... Mathilde er ikke engang begyndt at tage med nogen hjem endnu.. Hun har snakket lidt om det, men vi har aldrig rigtig grebet den bold........

Anmeld

7. oktober 2010

Munder

Hold da magle.....Det er da en stor beslutning!

Fantastisk at Jeppe har fundet så god en kammerat, og at I er trygge ved ham og hans familie. Ungerne bliver da bare lige pludselig så store!

Herhjemme er vi kun ved legedates endnu. Andrea elsker at have veninder med hjem og være hos dem.

Anmeld

11. oktober 2010

Heidi B

Så er det på lørdag min lille store dreng skal sove hos Jack... Han glæder sig så meget og tæller ned... Bliver ret spændende, også hvad Mikkel siger når han ikke ligger i sin seng om aftenen... Vi er meget spændte på hvorn det går....

Anmeld

11. oktober 2010

Charlie

Pyh, det er et stort skridt Jeg kan godt forstå, I er spændte! Det har Marcus slet ikke talt om endnu. Men han har nu alligevel sovet hos en ven, men det er halvandet år siden, da både Tue og jeg skulle til julefrokost... Så det tæller vist ikke helt...
Pøj pøj med det på lørdag

Anmeld

11. oktober 2010

g.seerup

Det bliver spændende, glæder mig til at høre hvordan det er gået

Anmeld

12. oktober 2010

Munder

Ja, Heidi. Har Jeppe sovet ude endnu, eller hvad? Det er da spændende at høre, hvordan det er gået?

Anmeld

13. oktober 2010

Heidi B

Han skal sove hos Jack fra lørdag til søndag.... Bliver spændende... Han virker helt ok, og glæder sig helt vildt...

Anmeld

17. oktober 2010

Heidi B

Alt er bare gået så fint.

Hanblev afleveret igår kl. 14.30... De legede hele dagen, og ville gerne i seng kl. 19, og se sov kl. 19.30. De har ikke hørt dem hele natten, og Jeppe og Jack stod op kvart i syv og begyndte at lege. Fik en glad dreng hjem halv ti. Det er sgu lidt vildt.

Han havde været sød og høflig og den nemmeste overnattende gæst, så han må gerne komme en anden gang.

Mikkel har nydt det, ingen tvivl om det, og han har sagt flere gange at han ikke savnede Jeppe, men har dog flere gange sagt, nu spiser Jeppe og Jack nok også, nu leger de og nu sover de... De har leget sammen siden Jeppe kom hjem

Det var dejligt at få min store drenge hjem.....

Anmeld

17. oktober 2010

g.seerup

Hvor er han da sej  det var dejligt det er gået så godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.