jeg kan ikke tisse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.349 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Carina1977

Siden ved 21-tiden har jeg ikke rigtig kunnet tisse, der kommer kun et par dråber. Kan mærke at det presser rigtig meget i min blære og over skambenet. Jeg har drukket en del, så det er ikke derfor jeg ikke kan tisse. det der gør mig nervøs er selvfølgelig at jeg har fået smerter i højre side, som stråler ned i lysken og videre ned i mit højre ben.

Det er godt jeg skal ind på sygehuset imorgen, for det her går bare ikke ret meget længere. Nu vil jeg ligge mig til at sove snart (hvis jeg kan) og så håber jeg at jeg kan tisse normalt imorgen.

Sov godt allesammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

SussieThyssen

Er det mig eller lyder det ikke alt for godt??
Jeg tror du har en nyresten der blokkerer for urinrøret, så hvis jeg var dig, så ville jeg lige se at få fat i lægevagten ...NU!!
Ellers risikerer du at din blære sprænger

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. oktober 2010

Carina1977

Nej jeg tror ikke det er det, for jeg har hørt at det skulle være enormt pinefuldt, og det var ikke kæmpe smerter jeg havde ind i siden, men det gjorde mere ondt i blæren end det plejer at gøre.

Jeg faldt først i søvn omkring kl. 3.30 i nat, hvor jeg stadig ikke kunne tisse. Her til morgen kunne jeg heldigvis godt tisse, men ikke den samme mængde, som jeg plejer at kunne tisse om morgenen, og slet ikke når man tænker på at jeg faktisk i 10 timer ikke rigtig har fået tisset.

Øv hvor jeg bare ikke håber jeg skal til at bruge kateder igen. Har brugt det før, men stoppede pga. at jeg hele tiden fik smertefulde blærebetændelser. Der kunne jeg så kontrollere det ved at gå på toilet oftere end andre behøver at gøre.

Jeg tror at grunden til at jeg fik ondt i nyren igår, var at jeg havde svært ved at komme af med vandet. Har stadig ømhed ved nyren, men nu må jeg se, hvad de siger inde på sygehuset. Skal være derinde kl. 9.30.

Anmeld

7. oktober 2010

Ox.

Synes det lyder som en grum omgang blærebetændelse .. Det er ikke altid det mærkes på samme måde ...

Anmeld

13. oktober 2010

mortilflere

Hvordan gik det på syghuset , kram.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.