Vi skal ha' en …

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.082 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Marco2

lillesøster!!

Scanningen idag viste en lille pige. Så vores store pige får en lillesøster. Alt så stadig fint ud. Så med en pige i huset og en mere "to come" er det godt nok begrænset hvad der skal købes. Kan ikke komme på noget overhovedet faktisk.  Andet end jeg skal ha' mig en lækker lækker pusletaske!!

AG - ruger på en pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Lene76

hehe fedt udtryk ruger hehe

Tillykke med endnu en lille Prinsesse

Anmeld

7. oktober 2010

Diana...

Ihh hvor dejligt stort tillykke med lillesøsteren og dejligt at alt så fint ud. 

Anmeld

7. oktober 2010

Riksen

Tillykke med den fine scanning, og tillykke med endnu en datter.

Det er da smart og billigt at I ikke skal ud og investere i helt nyt.

Anmeld

7. oktober 2010

Mettemus

Ih tillykke, det var da dejligt! Skønt med en god scanning og altid dejligt at se det lille liv i maven. Og ja - med alt det praktiske i hus kan du sagtens tillade dig at være lidt ekstravagant på andre områder

Anmeld

7. oktober 2010

Marco2

Riksen skriver:

Tillykke med den fine scanning, og tillykke med endnu en datter.

Det er da smart og billigt at I ikke skal ud og investere i helt nyt.

Tarrk. Ja det er self. praktisk, men så får jeg jo ikke styret mit shoppe-gen. Må igennem tøjpserne og sortere med hård hånd

Men alt det lyserøde legetøj, og hele "køretøjsparken" i garagen skal ihvertfald IKKE suppleres. 

Men min kærestes bror sagde fortvivlet da han fik at vide det blev endnu en pige: "Jamen hvad skal vi så købe til den lille ny, for I har jo ALT!?". 

AG

Anmeld

7. oktober 2010

Marco2

Mettemus skriver:

Ih tillykke, det var da dejligt! Skønt med en god scanning og altid dejligt at se det lille liv i maven. Og ja - med alt det praktiske i hus kan du sagtens tillade dig at være lidt ekstravagant på andre områder

Ja, tak. Dejligt. Men ja, så kan jeg være lidt ekstravagant på andre måder. Så nogle forslag til en lækker lækker pusletaske??

AG

Anmeld

7. oktober 2010

Mettemus

Marco2 skriver:

Ja, tak. Dejligt. Men ja, så kan jeg være lidt ekstravagant på andre måder. Så nogle forslag til en lækker lækker pusletaske??

AG

Tjek DK's liste - hun har fundet en viiiiildt lækker pusletaske, som slet ikke er så pusletaskeagtig endda.

Anmeld

7. oktober 2010

Diana...

Mettemus skriver:

Tjek DK's liste - hun har fundet en viiiiildt lækker pusletaske, som slet ikke er så pusletaskeagtig endda.

Ja den er nemlig mega fed! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.