Onsdagsvejning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

3rollinger

Saa er det jo blevet onsdag igen.

Jeg har igen vaeret paa vaegten og den sagde -900 g, hvilket vist betyder at jeg har tabt 7,2 kg siden 1. september.

Det er fint nok, fordi jeg jo var til fest i loerdags og overspiste en masse chips og flaeskesvaer  . Dog holdt jeg igen med sprutten og maden. Men ud paa de sene timer kunne jeg desvaerre ikke modstaa chipsene.

Paa loerdag skla jeg til bryllup, og det er god mad, saa der spiser og drikker jeg igennem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Munder

Du er sej!!!!

Jeg er gået helt i stå, overskuddet er der bare ikke lige nu (dårlig undskyldning i know)

Håber virkelig jeg snart kommer ovenpå, så jeg bliver klar til at give den en skalle!!!!

Anmeld

6. oktober 2010

Heidi B

Det glemte jeg da imorges...

Gør det imorgen tidlig!!!

Super sejt gået Trine.... Kender godt det med at saltbalancen kommer ud af kurs sidst på aftenen....

Sikker på du finder overskuddet Dorte!!!

Anmeld

6. oktober 2010

Stumpen

7. oktober 2010

Heidi B

Æv har taget 900 gr. på... Forstår det ikke.

Men har ikke mistet modet endnu....

Anmeld

7. oktober 2010

Munder

Heidi B skriver:

Årh, det er bare SÅ irriterende når det går den gale vej. Op på hesten igen, det skal nok blive godt i næste uge

Anmeld

7. oktober 2010

3rollinger

Heidi B skriver:

Oev da. Men tror du ikke det er vaeske eller lign. Ellers er det da underligt. Jeg suser op og ned pga vaeske, men jeg kan efterhaanden se naar den er gal paa den gode maade eller den daarlige maade

Anmeld

7. oktober 2010

82Miraklet

Åhhh den vejning der... jeg er kommet helt bag efter med den, her har været så meget med Noah´s operation, total nedtur hos mig... Positive celleprøver og sygehus besøg og en brækket hånd oven i hatten.... Jeg har bare slet ikke haft overskud, men en masse undskyldninger !!!!

Men det er jo kun mig selv jeg snyder...

Anmeld

7. oktober 2010

82Miraklet

Hov vil da lige Tilføje....

Super godt gået med de tabte Kg og den er kommet på, skal vi nok få bugt med igen !!!!!!

Anmeld

7. oktober 2010

g.seerup

glemte det da vist også igår..men -400 g er det blevet til i denne uge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.