Fantastisk MD-scanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.260 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Elvers

Så blev det tid til mit første helt eget indlæg

Men den MD-scanning var da den mest fantastiske scanning, at jeg ikke lige helt kan lade være at skrive lidt... Det startede med, at vi kom ind til både jordemoder og en jordemoderstuderende i et meget stort og overvældendende rum, og jeg kunne slet ikke finde ud af, hvor jeg skulle gøre af mig selv. Og pludselig fik jeg et kompleks over den side de ville have, at jeg skulle stige op på briksen på, og spurgte pænt, om jeg ikke godt måtte stige op i den side, hvor alt deres udstyr var... men det kunne jordemoderstudinen ikke helt forstå, og troede jeg ville ind fra enden og have benene op i bøjlerne og hele pivtøjet... nej nej nej, jeg vil bare gerne stige ind fra højre og ikke venste side!! Men jeg fik overvundet komplekset, og steg op fra venstre... og først da jeg ligger på briksen, forstår hun, hvad det var jeg ville, og bryder ud i latter, og lige pludselig klukler vi alle 4, så tårerne triller! SKIDE god start

Men det bedste var jo, at de begge 2 skulle scanne mig, så vi fik jo lige alle oplysninger dobbelt op, og fik set så meget af den lille derinde! 30 min. intensiv scanning - skønt! Og så sker det, at der er den jo - pjorten! Og jeg braser ud med: " Det er en DRENG!!!??" og ja det var det jo, og så fandt hun lige et super godt billede af pjorten i profil, så det ikke var til at tage fejl af! Det var vores lille OTTO, der lå derinde og flashede til mor og far

Så ja, super oplevelse, og alt var som det skulle være! Det var rart, at opleve så god og lang en scanning i den offentlige sektor!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Riksen

Hejsa

Du får også lige et stort tillykke herinde!

Hvor sødt at du havde det bedst med stige op på briksen fra højre side.

Og hvor er det dejligt at alt er vel med Otto - som i øvrigt er et rigtigt sødt navn - og skønt at I fik ekstra tid med ham. Det er jo en helt fantastisk oplevelse at se sit barn inden han/hun er kommet til verden, men man bliver samtidig endnu mere utålmodig efter at føde, så man kan holde det lille vidunder.

Endnu en gang tillykke med den fine scanning.

Kram fra mig

Anmeld

6. oktober 2010

Dansker I Holland

Stort tillykke med jeres lille prins Hvor skønt for jer Der har I så været lidt mere heldige end os Vi kunne nemlig ikke se en disse, da h*n lå med samlede ben Så vi må vente og se hvad det bliver når jeg ENGANG har født.

Knus Sussie 34+2

Anmeld

6. oktober 2010

Elvers

Riksen skriver:

Hejsa

Og hvor er det dejligt at alt er vel med Otto - som i øvrigt er et rigtigt sødt navn - og skønt at I fik ekstra tid med ham. Det er jo en helt fantastisk oplevelse at se sit barn inden han/hun er kommet til verden, men man bliver samtidig endnu mere utålmodig efter at føde, så man kan holde det lille vidunder.

Kram fra mig

Tusind tak søde Rikke! Ja, det er helt fantastisk at man kan se sit barn, inden at det kommer til verden  Jeg glad for, at du synes navnet er sødt... Vi har virkelig været mange navne igennem, og da Otto kom på banen, så var vi solgt! Og ja nu melder utålmodigheden sig for alvor! Se så at blive bagt færdig derinde!!!

Har i været til en ekstra scanning for at få kønnet at vide, eller skal det være en overraskelse?

Knus fra mig

Anmeld

6. oktober 2010

Elvers

Riksen skriver:

Hejsa

Kram fra mig

Flot frk. Elvers! Kig på hendes profiltekst for dælan! Tillykke med, at i skal have en Karla hvis Otto havde været en pige, så skulle hun også hedde Karla - det navn er så fantastisk!!! Det bliver hun lykkelig for at hedde! Vi må tage en Karla i 2. omgang

Anmeld

6. oktober 2010

Riksen

Elvers skriver:

Tusind tak søde Rikke! Ja, det er helt fantastisk at man kan se sit barn, inden at det kommer til verden  Jeg glad for, at du synes navnet er sødt... Vi har virkelig været mange navne igennem, og da Otto kom på banen, så var vi solgt! Og ja nu melder utålmodigheden sig for alvor! Se så at blive bagt færdig derinde!!!

Har i været til en ekstra scanning for at få kønnet at vide, eller skal det være en overraskelse?

Knus fra mig

Vi har også været mange navne igennem, især drengenavne, men da vi kom til Manfred var vi begge helt tossede med det. Det var først da vi sagde til folk at hvis vi fik en søn, skulle han hedde Manfred, at det gik op for os, at ikke alle synes det er lige flot med gamle navne. Men vi er altså helt tossede med gamle navne og har også været igennem Otto.

Ja, vi har betalt os til en scanning på Skanningsklinikken, som du anbefalede. De er virkelig søde derude, og vi følte os i trygge hænder. Det blev bekræftet at vi skal have en pige, så nu går vi og glæder os over at hun er en hun og ikke en den.

Hun skal i øvrigt hedde Karla - endnu et gammelt navn, som vi er helt tossede med!

Anmeld

6. oktober 2010

Leonora

Elvers skriver:

Så blev det tid til mit første helt eget indlæg

Men den MD-scanning var da den mest fantastiske scanning, at jeg ikke lige helt kan lade være at skrive lidt... Det startede med, at vi kom ind til både jordemoder og en jordemoderstuderende i et meget stort og overvældendende rum, og jeg kunne slet ikke finde ud af, hvor jeg skulle gøre af mig selv. Og pludselig fik jeg et kompleks over den side de ville have, at jeg skulle stige op på briksen på, og spurgte pænt, om jeg ikke godt måtte stige op i den side, hvor alt deres udstyr var... men det kunne jordemoderstudinen ikke helt forstå, og troede jeg ville ind fra enden og have benene op i bøjlerne og hele pivtøjet... nej nej nej, jeg vil bare gerne stige ind fra højre og ikke venste side!! Men jeg fik overvundet komplekset, og steg op fra venstre... og først da jeg ligger på briksen, forstår hun, hvad det var jeg ville, og bryder ud i latter, og lige pludselig klukler vi alle 4, så tårerne triller! SKIDE god start

Men det bedste var jo, at de begge 2 skulle scanne mig, så vi fik jo lige alle oplysninger dobbelt op, og fik set så meget af den lille derinde! 30 min. intensiv scanning - skønt! Og så sker det, at der er den jo - pjorten! Og jeg braser ud med: " Det er en DRENG!!!??" og ja det var det jo, og så fandt hun lige et super godt billede af pjorten i profil, så det ikke var til at tage fejl af! Det var vores lille OTTO, der lå derinde og flashede til mor og far

Så ja, super oplevelse, og alt var som det skulle være! Det var rart, at opleve så god og lang en scanning i den offentlige sektor!

Hej Sveske

SURPRISE...jeg tuder som pisket...og tænk at du selv ku se lille Otto mands tissetrold...hvor er det bare hyggeligt...

Jeg glæder mig som et lille barn til at han kommer til verden og til, at få min nye tittel "Tante Olofise"...Ha ha ha..

Stort Kys fra mig

Anmeld

6. oktober 2010

Bavianis

STORT tillykke med Jeres lille dreng!

- Og så er jeg bare helt vild med navnet Otto

Knus og kram, Susanne

Anmeld

9. oktober 2010

Elvers

NR3ønskebarn skriver:

Stort tillykke med jeres lille prins Hvor skønt for jer Der har I så været lidt mere heldige end os Vi kunne nemlig ikke se en disse, da h*n lå med samlede ben Så vi må vente og se hvad det bliver når jeg ENGANG har født.

Knus Sussie 34+2

Det må også være fedt med overraskelsen  Men vi er bare i en situation, hvor vi ikke kan tage den overrraskelse med i pakken denne gang... Men næste gang tror jeg, at jeg ikke vide kønnet Det bliver spændende, hvem i skal møde om nogle  få uger

Anmeld

9. oktober 2010

Elvers

Bavianis skriver:

STORT tillykke med Jeres lille dreng!

- Og så er jeg bare helt vild med navnet Otto

Knus og kram, Susanne

Tusind tak, Susanne Han bliver i hvert tilfælde glad for at mor og far gav ham det navn, når han skal til at stave til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.