Så blev det tid til mit første helt eget indlæg 
Men den MD-scanning var da den mest fantastiske scanning, at jeg ikke lige helt kan lade være at skrive lidt... Det startede med, at vi kom ind til både jordemoder og en jordemoderstuderende i et meget stort og overvældendende rum, og jeg kunne slet ikke finde ud af, hvor jeg skulle gøre af mig selv. Og pludselig fik jeg et kompleks over den side de ville have, at jeg skulle stige op på briksen på, og spurgte pænt, om jeg ikke godt måtte stige op i den side, hvor alt deres udstyr var... men det kunne jordemoderstudinen ikke helt forstå, og troede jeg ville ind fra enden og have benene op i bøjlerne og hele pivtøjet... nej nej nej, jeg vil bare gerne stige ind fra højre og ikke venste side!! Men jeg fik overvundet komplekset, og steg op fra venstre... og først da jeg ligger på briksen, forstår hun, hvad det var jeg ville, og bryder ud i latter, og lige pludselig klukler vi alle 4, så tårerne triller! SKIDE god start
Men det bedste var jo, at de begge 2 skulle scanne mig, så vi fik jo lige alle oplysninger dobbelt op, og fik set så meget af den lille derinde! 30 min. intensiv scanning - skønt! Og så sker det, at der er den jo - pjorten! Og jeg braser ud med: " Det er en DRENG!!!??" og ja det var det jo, og så fandt hun lige et super godt billede af pjorten i profil, så det ikke var til at tage fejl af! Det var vores lille OTTO, der lå derinde og flashede til mor og far
Så ja, super oplevelse, og alt var som det skulle være! Det var rart, at opleve så god og lang en scanning i den offentlige sektor!
Anmeld