Så blev det pludselig nu.. :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

minbaby

Jeg har lige været til kontrol i svangerambulatoriet pga af min sukkersyge. Der blav jeg scannet og damen har nu en sværvægt på 4223g.  Det er 32 % over normalen. Fødsellægen mente derfor at det er ved at være tiden at lokke hende ud.

Skal derfor møde ind i morgen til igangsættelse.

Nu har man i så lang tid siddet her bag skærmen og sukket efter om det dog ikke snart var en selv der skulle se sit lille vidunder.

Men arghh nu hvor det er nu, kan jeg godt mærke nervøsiteten melde sig. Jeg syntes slet ikke jeg er klar lige nu. Havde palnlagt en masse for weekenden. Men alle planer er så hermed droppet

Glæder mig til at lokke ind igen efter weekenden, med beretning og billeder...

Held og lykke til alle i andre

Maja 38+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

2babygirls

minbaby skriver:

Jeg har lige været til kontrol i svangerambulatoriet pga af min sukkersyge. Der blav jeg scannet og damen har nu en sværvægt på 4223g.  Det er 32 % over normalen. Fødsellægen mente derfor at det er ved at være tiden at lokke hende ud.

Nu har man i så lang tid siddet her bag skærmen og sukket efter om det dog ikke snart var en selv der skulle se sit lille vidunder.

Men arghh nu hvor det er nu, kan jeg godt mærke nervøsiteten melde sig. Jeg syntes slet ikke jeg er klar lige nu. Havde palnlagt en masse for weekenden. Men alle planer er så hermed droppet

Maja 38+0

Uh hvor spændende !! !! !!

Glæder mig også til at se billeder af din lille skat, og sikke da en vægt... Ville næsten ønske det også var mig der skulle ind og sættes igang, men vores bebs er kun skønnet til ca 34-3500g, så må pænt vente

Anmeld

6. oktober 2010

Siber

UHhh hvor spændende

Pøj pøj i morgen

Knus Siber, der glæder sig til at høre en fødselsberetning og se billeder!

Anmeld

6. oktober 2010

Slettet

minbaby skriver:

Maja 38+0

Wuhuuu ej hvor fedt!!

...Jamen hvis ikke du er klar så vil jeg med glæde overtage din plads! Jeg kan se vi har termin samme dag og jeg er klar!!!

Held og lykke - jeg glæder mig til, at høre om det og ikke mindst se resultatet

Anmeld

6. oktober 2010

marhemor

minbaby skriver:

Maja 38+0

Hvor er det vildt!! Har også været til kontrol i går, også pga min sukkersyge, men vores lille guldklump er vurderet til 3000 g, så vi må pænt vente til terminsdagen før vi bliver sat i gang

Du må have rigtig meget held og lykke i morgen, glæder mig meget til at læse fødselsberetningen og se billeder. Vil interesseret læse med i hvordan du bliver sat i gang, og hvordan det føles

og pøj pøj fra Maria (37+6)

Anmeld

6. oktober 2010

sus34

Held og lykke med det hele.

Anmeld

7. oktober 2010

minbaby

Her er en foreløbig update fra mig.

Jeg mødte ind på OUH kl 9.00 i morges hvor jeg fik lagt en stikpille og kørt en ctg kurve. Derefter blev jeg sendt hjem.

Klokken 16.00 skulle jeg møde ind igen. Enten for at få en ny stikpille eller prikket vandet. Det blev til ingen af delene da jeg er begyndt at få naturlige veer. Jeg er derfor nu hjemme igen med nogle veer som bider på lige fod med kraftige menses smerter. Der er nu 2-3 minutter i mellem og de varer et lille minut ad gangen.

Nu krydser jeg så fingre for at de for godt fat og ikke går i stå.

Går de i stå skal jeg møde ind igen i morgen kl 8.00 og ha endnu en stikpille, eller prikket vandet. Blíver de værre skal naturen bare gå sin gang.

Send derfor en masse ve støv mod fyn så jeg kan få min lille prinsesse ud i mine arme..

Anmeld

7. oktober 2010

misslea

minbaby skriver:

Jeg mødte ind på OUH kl 9.00 i morges hvor jeg fik lagt en stikpille og kørt en ctg kurve. Derefter blev jeg sendt hjem.

Klokken 16.00 skulle jeg møde ind igen. Enten for at få en ny stikpille eller prikket vandet. Det blev til ingen af delene da jeg er begyndt at få naturlige veer. Jeg er derfor nu hjemme igen med nogle veer som bider på lige fod med kraftige menses smerter. Der er nu 2-3 minutter i mellem og de varer et lille minut ad gangen.

Går de i stå skal jeg møde ind igen i morgen kl 8.00 og ha endnu en stikpille, eller prikket vandet. Blíver de værre skal naturen bare gå sin gang.

Send derfor en masse ve støv mod fyn så jeg kan få min lille prinsesse ud i mine arme..

GUUUUUD dit heldige asen

Her sidder jeg 40+3, og synes bare ikke, at der sker en hujende fis... øøøv!!!

Men iihh hvor er det spændende... lige straks sidder du med guldklumpen i armene.... kan altså ikke lade være med at være helt misundelig

Rigtig meget pøj pøj med resten af fødslen... HÅÅÅBER sådan, at dine skønne veer vil fortsætte og bide rigtig godt fra sig

fra Lea

Anmeld

7. oktober 2010

marhemor

minbaby skriver:

Puster alt hvad jeg kan for at få VEstøvet helt over til Fyn¨....

for at veerne bliver ved og kommer med fuld styrke, så I meget snart sidder med jeres prinsesse i armene!!

God fornøjelse

Maria (38+0)

Anmeld

8. oktober 2010

Assi

Hvor spændende!! Jeg håber, du sidder med din lille pige i armene nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.