endnu et ?? om SleeBee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

NoName

Hej

Nu har jeg taget pladen og kun pladen ud af min Slee bee og den ene dyne. Proppet den i barnevognen men jeg synes godtnok ikke der er meget plads mere så, skal je tage "posen" som pladen var i ud også??? så forsvinder bærehankene jo også????

hvad har i gjort, er det bare mig der synes pladsen virker trang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

maria_wlt

noname skriver:

Hej

Nu har jeg taget pladen og kun pladen ud af min Slee bee og den ene dyne. Proppet den i barnevognen men jeg synes godtnok ikke der er meget plads mere så, skal je tage "posen" som pladen var i ud også??? så forsvinder bærehankene jo også????

hvad har i gjort, er det bare mig der synes pladsen virker trang

Slee Bee og Voksi er meget store og fylder meget i barnevognen.. Jeg har selv en DuniDuo og kan se at den ikke fynder SÅ meget, så ved ikke om deres fyld er noget andet

Anmeld

6. oktober 2010

anmaj

Vi har også en sleebee og jeg synes ikke det var et problem at den fyldte meget, men jeg er ikke begyndt med den endnu i år, da jeg ikke synes det er koldt nok.

vi brugte hverken plade eller hanke, så vi bar ham på armen i den, og det kan sagtens lade sig gøre, dog nogle dage mere besværligt end andre.

Anmeld

7. oktober 2010

StineW

Herhjemme bruger vi en Sitbagsom svøb og så dynen over som vi plejer, når der er brug for lidt ekstra lune omkring datterens skuldre. En Sitbag fylder jo ikke nær så meget som de andre, hvilket er nødvendigt, da vores datter er knap 2½ år og 95 cm høj.

Sitbagen kan jo desuden bruges til mange andre formål, så den har vi meget mere glæde af.

Kh Stine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.