Har nu valgt sædefødsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Lisbeth85

Hej med Jer herinde på baby.dk!

Ja, nu har jeg så været til jordemor igen i dag, og jeg fik en god snak med hende ang. mine tsnker vedr. kejsersnit eller sædefødsel (min lille prins ligger stadig i UK). Jeg er virkelig ked af, hvis jeg ikke kan få lov at føde selv, og derfor vil jeg gerne det, selvom det selvfølgelig bliver en anelse anderledes end en 'normal' fødsel. Men som min jordemor sagde: Der kan altid gå noget galt, lige meget hvordan barnet ligger... og det har hun jo ret i. Men man er jo stadig lidt frustreret... især fordi der kun er 3-4%, hvor babyen vender forkert... hvor uheldig har man lige lov til at være? Hihi... men bare han er mindre stædig når han kommer ud, så er jeg glad

Nogen andre, som skal føde en baby i UK? Eller som har født i UK? Jeg hører gerne fra jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

henh01

Lisbeth85 skriver:

Hej med Jer herinde på baby.dk!

Ja, nu har jeg så været til jordemor igen i dag, og jeg fik en god snak med hende ang. mine tsnker vedr. kejsersnit eller sædefødsel (min lille prins ligger stadig i UK). Jeg er virkelig ked af, hvis jeg ikke kan få lov at føde selv, og derfor vil jeg gerne det, selvom det selvfølgelig bliver en anelse anderledes end en 'normal' fødsel. Men som min jordemor sagde: Der kan altid gå noget galt, lige meget hvordan barnet ligger... og det har hun jo ret i. Men man er jo stadig lidt frustreret... især fordi der kun er 3-4%, hvor babyen vender forkert... hvor uheldig har man lige lov til at være? Hihi... men bare han er mindre stædig når han kommer ud, så er jeg glad

Nogen andre, som skal føde en baby i UK? Eller som har født i UK? Jeg hører gerne fra jer

Hvad helt bestemt står UK for? Kan næste gætte mig til at det ikke er hovedet ned

Anmeld

6. oktober 2010

Lisbeth85

henh01 skriver:

Hvad helt bestemt står UK for? Kan næste gætte mig til at det ikke er hovedet ned

UK = underkropsstilling Så ud med underkroppen, og så har lægerne nogle greb, som de kan hjælpe resten af kroppen ud med, hvis ikke jeg har kræfter eller veer nok

Anmeld

6. oktober 2010

henh01

hvor langt henne er du? Er der ikke chance for at han når at vende dig?

Anmeld

6. oktober 2010

Lisbeth85

henh01 skriver:

hvor langt henne er du? Er der ikke chance for at han når at vende dig?

Jeg er 37+3 i dag, men har været til vendingsforsøg, og de er ret sikre på, at han ikke får sig selv vendt. Desværre... har en super stram livmoder, og ikke ret meget fostervand, så chancerne er ret små... men det sidste mirakel er ikke set endnu Håber da, men bliver nødt til at have en velovervejet plan mht. KS eller sædefødsel i baghånden, hvis fødslen går i gang lige poludselig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.