Jer med tvillinger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Maalene

Heidi B skriver:

Det er min første (og sidste) børn, så ved ikke om jeg havde noget der kunne indikere det. Den eneste gene jeg havde under hele graviditeten(udover jeg blev kæmpe stor og fik vand i benene) var de første 3 måneder havde jeg MEGET ømme bryster. Ellers havde jeg ingen komplikationer.

Skønt at det var det eneste, når nu du også havde en ekstra baby og bære rundt på

Det er faktisk lidt sjovt, læste faktisk her i weekenden, at hvis man her i uge 8 ventede mere end 1 barn, så kunne man have
ekstremt ømme bryster, og kan lige love for det er tilfældet her... Hehe... Men derfra og så til at der er to babyer i maven er der nok langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Malene84

Maalene skriver:

Hej alle tvillingemødre / kommende tvillingemødre

Har en eller anden skør opfattelse af, at vi skal have tvillinger, vi har tvillinger et stykke ude i familien, men ikke tæt på, så ved ikke hvor den tanke kommer fra Og når vi kommer til scanning er der jo nok kun 1 Hehe...

Så vil jo lige høre, om I allesammen har tvillinger tæt på i familen, eller om nyheden om, at der var/er 2 kom helt uventet?

Fortæl fortæl

(Jer som har været i behandling er selvfølgelig også velkomne til at fortælle, selvom chancen der jo er noget større)

Vores er det første sæt nogensinde i vores familier  sgu noget underligt noget

Anmeld

8. oktober 2010

Maalene

Malene84 skriver:

Vores er det første sæt nogensinde i vores familier  sgu noget underligt noget

Ja, det er altså lidt noget mærkeligt noget

Havde du nogle symptomer, som kunne tyde på, at der var mere end 1?

Anmeld

8. oktober 2010

Malene84

Maalene skriver:

Ja, det er altså lidt noget mærkeligt noget

Havde du nogle symptomer, som kunne tyde på, at der var mere end 1?

Jaaaa for søren... jeg havde simpelthen så MEGA, MEGA ONDT. jeg blev scannet i uge 4+ fordi de troede smerterne stammede fra en graviditet uden for livmoderen - men men men - 2 blinkende hjerter på skærmen... bum bummelum... jeg var i CHOK

Anmeld

8. oktober 2010

Maalene

Malene84 skriver:

Jaaaa for søren... jeg havde simpelthen så MEGA, MEGA ONDT. jeg blev scannet i uge 4+ fordi de troede smerterne stammede fra en graviditet uden for livmoderen - men men men - 2 blinkende hjerter på skærmen... bum bummelum... jeg var i CHOK

Hold da op - 2 skønne drenge

Var det så en indvendig scanning så tidligt?

(De kunne nemlig ikke se hjerteblink i dag, da jeg blev scannet udvendigt )

Anmeld

8. oktober 2010

Malene84

Maalene skriver:

Hold da op - 2 skønne drenge

Var det så en indvendig scanning så tidligt?

(De kunne nemlig ikke se hjerteblink i dag, da jeg blev scannet udvendigt )

Åh det kan jeg faktisk ikke huske  kan bare huske jeg tog derfra i chok. haha

Anmeld

8. oktober 2010

Maalene

Malene84 skriver:

Åh det kan jeg faktisk ikke huske  kan bare huske jeg tog derfra i chok. haha

Jaaa - det var noget af et uventet twist

Anmeld

8. oktober 2010

linemus

Maalene skriver:

Hvor sjovt

Havde du nogle symptomer tidligt, som kunne indikere at der ikke kun var en?

Ja, det havde jeg faktisk, men det slog mig først bagefter, for jeg skænkede det ikke med en tanke, at der kunne være 2. Jeg havde murren i maven allerede få dage efter undfangelsen, så gættede ret tidligt, at jeg var gravid. Jeg havde meget kvalme, hvilket jeg ikke har haft de andre gange, og var helt ekstremt træt. Grunden til det fik vi så da vi var til nf-skanning

Anmeld

25. oktober 2010

Marialisc

Jeg har også haft enormt meget kvalme og ondt i brysterne, så jeg vidste jeg var gravid da jeg gik over tiden. Jeg synes ellers ikke mine gener har været så slemme, men min kæreste er nok ikke enig... Det var jo ham der lavede alt den mad jeg ikke kunne spise. Varm mad duftede godt lige indtil det var færdigt, så spiste jeg rugbrød.... Ellers synes jeg min graviditet gik ret smertefrit.

Skal lige huske at sige at min morfar er tvilling, så det ligger jo i familien. Min søster ville så gerne have tvillinger, så hun blev lidt misundelig, men nu er hun glad for at have 1 og 1 på vej... Jeg må ærligt indrømme, at selvom ungerne kun lige er et år går jeg og drømmer om at lave et sæt mere... Men så skal det også være slut... Tror jeg...

Marialisc

Anmeld

25. oktober 2010

helora

Maalene skriver:

Hej alle tvillingemødre / kommende tvillingemødre

Har en eller anden skør opfattelse af, at vi skal have tvillinger, vi har tvillinger et stykke ude i familien, men ikke tæt på, så ved ikke hvor den tanke kommer fra Og når vi kommer til scanning er der jo nok kun 1 Hehe...

Så vil jo lige høre, om I allesammen har tvillinger tæt på i familen, eller om nyheden om, at der var/er 2 kom helt uventet?

Fortæl fortæl

(Jer som har været i behandling er selvfølgelig også velkomne til at fortælle, selvom chancen der jo er noget større)

I både min og min mands familie får man gerne minimum to børn ad gangen, så vi var meget forberedte på, at der var to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.