3. trimester..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

karina pigen

sådan der så er der kun 3 mdr tilbage.. synes pludselig tiden går hurtigt..

nedtæling er starten.

skal ha lavet et " nedtælings" snar hvor jeg klipper af pr dag...

men det er helt underligt at tænke på at om 3 mdr kommer vores lille tussi til verden

var til tilvækst scanning igår alt er fint og han vejer 900g.. så fint

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Angelspot

Åhh hvor dejligt og sikke nogle skønne billeder du har fået med hjem

Anmeld

11. oktober 2010

karina pigen

Angelspot skriver:

Åhh hvor dejligt og sikke nogle skønne billeder du har fået med hjem

maaaange tak.. synes det underligt.. glæder mig mig den 30 der skal jeg til 3d og 4d scaning.. hehe  de her billeder man nu har fået fra sygehuset ligner de små søde babyer jo sm.å skønne aber.. så det bliver dejligt at se en babybaby

Anmeld

11. oktober 2010

Mettemus

Ja det er sgu lidt - pludseligt er der ikke flere trimestre at tage af - så skal den lille fødes!?!? (Af storken - det gør nemlig ikke ondt!)

Og skønt med en god scanning med dejlige billeder (hvor man kan se dit cpr-nr. måske du vil have det slettet?)

Mette

Anmeld

12. oktober 2010

Angelspot

karina pigen skriver:

maaaange tak.. synes det underligt.. glæder mig mig den 30 der skal jeg til 3d og 4d scaning.. hehe  de her billeder man nu har fået fra sygehuset ligner de små søde babyer jo sm.å skønne aber.. så det bliver dejligt at se en babybaby

Skal du også have en 3D/4D scanning, det skl jeg også, dog først sidst i november.

Kan godt følge dig i at det blir fantastsik at se baby rigtig, med ansigtstræk og alt hvad man ellers kan, sikke en oplevelse. Og se den rode rundt inde i maven, jeg glæder mig helt vildt

Hvor langt er du henne når du skal have den scanning? Jeg er 28 uger til den tid hvor jeg skal.

Anmeld

12. oktober 2010

karina pigen

Angelspot skriver:

Skal du også have en 3D/4D scanning, det skl jeg også, dog først sidst i november.

Kan godt følge dig i at det blir fantastsik at se baby rigtig, med ansigtstræk og alt hvad man ellers kan, sikke en oplevelse. Og se den rode rundt inde i maven, jeg glæder mig helt vildt

Hvor langt er du henne når du skal have den scanning? Jeg er 28 uger til den tid hvor jeg skal.

jeg vil være i enten uge 30 eller 31.. det skulle lige hænge sammen med løn og en ledig tid..hehe

men jeg glæder mig...rigtig meeeget

Anmeld

12. oktober 2010

karina pigen

Mettemus skriver:

Ja det er sgu lidt - pludseligt er der ikke flere trimestre at tage af - så skal den lille fødes!?!? (Af storken - det gør nemlig ikke ondt!)

Og skønt med en god scanning med dejlige billeder (hvor man kan se dit cpr-nr. måske du vil have det slettet?)

Mette

ved det godt men aner ik hvordan jeg kan slette det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.