Scanning overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. juli 2008

D.B.L

Har været til en tidlig scanning i dag (skulle først have været det om en uge, men kunne komme til i dag så sprang til)

Alt så fint ud, dog er det jo ikke meget at se endnu, men kunne se blommesækken og det lille hjerte slå :D

Jeg er nu sat til den 21 marts -og er derfor 6+4

Kh Ditte -som stadig er svimmel og træt:(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hvor dejligt :) Når du nu har set det lille hjerte slå, er chancen for, at alt går godt, rigtig stor - og det er jo rart at tænke på :)

Hvorfor blev du scannet?

Anmeld

31. juli 2008

D.B.L

Jeg valgte at betale mig fra en scanning, da jeg synes at det er lang til at gå og vente til NF. Ville gerne se hjeteblink, selvom vi selvfølgelig ikke er 100% på at den bliver der er, det alligevel betryggende at se den er i live.

Anmeld

1. august 2008

Muffinmus

a, det at se hjerteblink er det bedste i verden:)
Har også næsten lige været til en scanning jeg selv betalte for at se liv. Og både SÅ og hørte det lille hjerte derinde.. SÅ skønt:)

Anmeld

1. august 2008

lineob

Rigtig dejligt at høre, tillykke :D
Har lige besluttet, at jeg også vil købe mig en tidlig scanning (er i dag 7+0 uger henne), da min læge har ferie indtil jeg er i uge 9 (9+3). Synes det er lang tid at vente og første lægeundersøgelse giver måske heller ikke helt den samme tryghed/vished som en scanning.
Håber at se noget blinke :)

Anmeld

5. august 2008

lineob

Jaaa, i går var vi så afsted og fik set det lille hjerte blinke ;) det var dejligt. Blev sat til at være 6+5 med lidt usikkerhed, mente lægen (hvilket ikke er så meget som jeg selv havde regnet med (7+3), men jeg har jo også kun regnet ud fra menstruationen). Så nu vil vi snart gå igang med at fortælle det rundt omkring. Er der nogen af Jer, der har/har haft en bagoverbøjet livmoder i forbindelse med en graviditet - kan man mærke når den skal 'rette sig ud'?

Anmeld

6. august 2008

D.B.L

Hmm nej kender ikke til at have en bagoverbøjet livmoder, har du prøvet at google det?

Og tillykke med hjerteblinket, det er sgu skønt!!!!!! Hvad siger terminsdatoen så?

Anmeld

7. august 2008

lineob

Hej igen Tak. Jeg prøvede lige at google, og det er der åbenbart en vis procentdel, der bare er født med. Andre får det efter fødsler (men dette er min første graviditet). Lægen sagde, at livmoderen ville 'svippe' forover når den blev stor nok og det er der nogen der kan mærke ... det bliver da hrm hrm spændende :P Lægens terminsdato siger 23. marts (min egen udregning sagde 19. marts) men han sagde bare, at med den usikkerhed der er med målingen af fosteret, passede det jo meget godt, det jeg selv havde beregnet ..... såå. Tror jeg regner med 23. marts indtil min egen læge sætter en dato. - hæ, så jeg ligger lige omkring din terminsdato.

Anmeld

8. august 2008

D.B.L

Kan se du bor i Kbh, hvor har du planer om at skulle føde?

Jeg satser på endnu en fødsel på hvidovre som sidst -Måske vi ses;)

Anmeld

11. august 2008

lineob

Hej. Håber på Hvidovre - har hørt meget godt om det. Da du nu også håber at føde dér anden gang kan det da også kun være en anbefaling :)
Ved bare ikke lige helt hvordan det fungerer med ønsker og plads osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.