Hvordan lindrer jeg hans hoste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.173 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

klmf

Åååårh min lille mand hoster og hoster og hoster. Og vågner jo selvfølgelig ved det også, så sver heller ikke ligefrem godt.

Nogen gode hostelindrende råd til en dreng på knap 10 mdr.??????????

Hilsen en træt og lettere bekymret mutti

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Miss.Sunshine

lotchen skriver:

Åååårh min lille mand hoster og hoster og hoster. Og vågner jo selvfølgelig ved det også, så sver heller ikke ligefrem godt.

Kamillethe

Anmeld

6. oktober 2010

TbCp

lotchen skriver:

Min læge sagde en skefuld honning, da det kunne løsne det.... MEN er der ikke noget med at de ikke må få honning før de er et år???

Det var vist et dårligt råd

God bedring med ham! Der er bare rigtig mange der hoster for tiden... Herhjemme har både min datter og jeg hostet i 2-4 uger

Anmeld

6. oktober 2010

klmf

Tak for svar tøser, tror jeg prøver kamillethe i aften - dog uden honning

Anmeld

6. oktober 2010

<3

Hovedgærdet op på sengen. Skift sengetøj og sovebamse hver uge. Luft godt ud med gennemtræk tre gange om dagen og gerne lige inden han skal sove. 16gr i soveværelset. Kamillete. Næsedråber, barnet skal sidde en smule op så de ikke løber i halsen og giver panikfølelse. Og så ellers hvile og ro.

Hvis han hoster rigtigt meget så kan du sidde med ham en times tid midt på natten det hjælper gerne. Hvis det hjælper mere med at frisk luft allerede eft. 20 min og hosten er sådan søløveagtig så er det nok en gang falsk strubehoste og så skal han op og sidde med frisk luft når han hoster for der hæver stemmelæberne - derfor de bliver så hæse. Ved falsk strubehoste bør barnet tilses af læge hvis der er feber eller hosten bliver ved mere end 24 timer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.