Øv, øv og mere øv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Maya-mus

Hej alle...

Min søn på 3 måneder vil ikke længere tage imod mt bryst, af en eller anden ukendt årsag.. Jeg føler snart jeg har prøvet alt, men ligelidt hjælper det

I starten hang han praktisk talt i mine bryster konstant, og brugte dem både til at få mad og tryghed fra.. Det var bare så hyggeligt 

Nu vil han slet ikke have bryst længere. Hvis jeg prøver, vender han bare hysterisk hovedet væk og kigger på mig, som om jeg måtte være åndssvag. Så nu er vi gået over til flaske og modermælkserstatning..

Er der nogle, som evt. har nogle råd?

Nogle, som har prøvet det samme?

Eller nogle, som måske kan forklare hvorfor det sker?

Håber på at få nogle gode svar..

Hilsen Maya.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Pige2009

Laura havde en enkelt periode på et par dage, hvor hun ikke ville have bryst, så jeg malkede ud og gav flaske. Dog tilbød jeg hende stadig brystet, og fasen gik over

Anmeld

6. oktober 2010

serinasmor

han er ikke forkølet vel ? ... for så kan det være derfor ... kan måske også være noget med ørerne ... især hvis han når i giver ham flaske ikke kommer helt så langt ned at ligge som ved brystet ... prøv at se på det næste gang han får mad ..

Anmeld

6. oktober 2010

Svei

Hvor længe har det stået på? Mine gjorde på samme måde op til at jeg fik min første mens. der smager mælken nemlig anderledes...giv ikke op...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.