noget er anderledes???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

tioyv

føler mig oppustet, og det niver og stikker og prikker i mit underliv, og har lidt "små-kvalme og har haft det sådan de sidste 2-3 dage

ved ikk helt om det bare er min krop der "løber om hjørner" med mig, fordi jeg inderligt ønsker jeg snart blir gravid. havde ÆL for 10 dage siden og forventer (ingen) mens på søndag...

eller så er jeg måske bare ved og blive skør????

kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Pige2009

tioyv skriver:

føler mig oppustet, og det niver og stikker og prikker i mit underliv, og har lidt "små-kvalme og har haft det sådan de sidste 2-3 dage

ved ikk helt om det bare er min krop der "løber om hjørner" med mig, fordi jeg inderligt ønsker jeg snart blir gravid. havde ÆL for 10 dage siden og forventer (ingen) mens på søndag...

eller så er jeg måske bare ved og blive skør????

kram

Sådan er der desværre mange der har det ifm. projekt baby. Jeg for at den røde dame holder sig væk!

Anmeld

5. oktober 2010

tioyv

Baagøe skriver:

Sådan er der desværre mange der har det ifm. projekt baby. Jeg for at den røde dame holder sig væk!

ja det er jo også det jeg desværre tror det er i mit hoved det er "galt" i stedet for..

men stadig indtil det modsatte er bevist

Anmeld

5. oktober 2010

Pige2009

tioyv skriver:

ja det er jo også det jeg desværre tror det er i mit hoved det er "galt" i stedet for..

men stadig indtil det modsatte er bevist

Nemlig. Ønsker jer al mulig held og lykke med babyprojektet. Det skal nok lykkes for jer, hvis I bevarer håbet

Anmeld

5. oktober 2010

tioyv

Baagøe skriver:

Nemlig. Ønsker jer al mulig held og lykke med babyprojektet. Det skal nok lykkes for jer, hvis I bevarer håbet

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.