Overlægesamtale på torsdag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Lava88

så er der ikke lang tid tilbage (heldigvis) Har termin d. 19/10, så glæder mig helt ekstremt!

Er dog lidt nervøs, for hvordan det hele skal foregå. Jeg har en dejlig dreng på 2½ år, hvor fødslen bestemt ikke gik som planlagt. Jeg gik 6 dage over tid med ham, og det resulterede i, at han kom ud ved akut kejsesnit og havde opbrugt alle fedt OG sukkerdepoter der var, pga. stres. Vi lagde på neonatal afd. i en uge før han var stabil og vi kunne komme hjem (De længste 7 dage i mit liv)

Nu skal jeg så til samtale med en overlæge omkring fødslen, på torsdag, hvor de forhåbentlig beslutter sig for at scanne mig, så de kan holde lidt øje med den anden lille prins der gemmer sig i maven... Og måske får sat en dato for en igangsættelse (bliver forhåbentligt ikke nødvendigt)

Men håber selvfølgelig på det hele er som det skal være, så jeg kan få lov at føde normalt denne gang Glæder mig sådan til at se om han ligner sin dejlige storebror...

Og held og lykke til alle jer andre oktoberpiger, der også venter i spænding på jeres dejlige guldklumper!

Liv 38+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

marhemor

for en god samtale og en god fødsel denne gang

Anmeld

6. oktober 2010

Siber

pøj pøj med samtalen og håber at alt er i den skønneste orden!

Knus Siber

Anmeld

6. oktober 2010

misslea

Rigtig meget held og lykke!!!

for, at alt ser perfekt ud, og at du denne gang får en skøn fødsel og uden nogle former for komplikationer!!!

fra Lea 40+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.