Så er jeg klar...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

sus34

Idag er der 3 uger til termin, så nu er jeg klar til min hjemmefødsel, hvis alt da flasker sig.

Var lige til tjek ved jordmoderen idag og de skyder Caroline til 3200g, slimproppen gik i lørdags... det eneste jeg mangler nu er Caroline.

Og en dejlig nyhed... jeg har lige fået en kæreste.  Ved godt det ikke lige er det mest normale tidspunkt at finde kæreste på, men sådan skulle det vist bare være. Han er super dejlig, vild med mig og vild med at der kommer en lille prinsesse om meget snart, for han har ikke selv børn, men vil meget gerne have.... Så jeg har en meget god fornemmelse for, at Caroline får en far. Derfor tror jeg også han skal med til fødslen.... selv om det hele er ret nyt, så er jeg totalt tryg ved ham og .... jeg tror, han bliver en som hænger ved... og så vil det jo senere hen være rart han var med til sin "datters" fødsel.

Jeg kan selt ikke stoppe med at smile...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Slettet

Sådan!

...Man kan aldrig få for meget kærlighed - stort tillykke med de 37 uger (De betyder jo meget for os hjemmefødere) og ligeså stort tillykke med din nye kærlighed

Anmeld

5. oktober 2010

Lava88

Kæmpe tillykke med kæresten, og selvfølgelig graviditeten

Det er dejligt når det hele kun ser lyst ud! Så håber du får en dejlig hjemmefødsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.