Juhuuuu... Jeg er normal!! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

marhemor

Var til min sidste scanning i dag, for at se om vores lille pige stadig ligger klar med hovedet nedad, efter at hun i torsdags selv fik fundet vejen, og det gjorde hun sørme Hun har endda lagt sig lidt bedre til rette, dog ikke dybt og fast, men alt tyder på at jeg nu kan få lov til at føde normalt, og undgår mit frygtede kejsersnit

Hun blev skønnet til at veje ca 3000 g, og var bare rigtig fin

Fik en tid til igangsættelse d. 21.10 (terminsdatoen), så nu må vi se om hun gider at vente så længe, eller hvornår hun har tænkt sig at komme til verden

Har bare været så glad hele dagen i dag, siden vi fik det at vide, og føler mig bare som det lykkeligste menneske i verden

Maria (37+5)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

JacobsMoar

marhemor skriver:

Var til min sidste scanning i dag, for at se om vores lille pige stadig ligger klar med hovedet nedad, efter at hun i torsdags selv fik fundet vejen, og det gjorde hun sørme Hun har endda lagt sig lidt bedre til rette, dog ikke dybt og fast, men alt tyder på at jeg nu kan få lov til at føde normalt, og undgår mit frygtede kejsersnit

Hun blev skønnet til at veje ca 3000 g, og var bare rigtig fin

Fik en tid til igangsættelse d. 21.10 (terminsdatoen), så nu må vi se om hun gider at vente så længe, eller hvornår hun har tænkt sig at komme til verden

Har bare været så glad hele dagen i dag, siden vi fik det at vide, og føler mig bare som det lykkeligste menneske i verden

Maria (37+5)

Ej hvor dejligt... Så slipper du for KS, det var godt nok også mit værste mareridt...

Er lidt nysgerrig.. Hvorfor bliver du sat igang på terminen?

Anmeld

5. oktober 2010

sus34

Hvordan kan det være du skal sættes igang på terminsdagen? Men juhuu for at bebes vender rigtigt.

Anmeld

5. oktober 2010

marhemor

Bromberg skriver:

Ej hvor dejligt... Så slipper du for KS, det var godt nok også mit værste mareridt...

Er lidt nysgerrig.. Hvorfor bliver du sat igang på terminen?

Ja, er også lykkelig for at slippe for kniven

Jeg bliver sat i gang på terminsdatoen fordi jeg har graviditetssukkersyge, og så vil de ikke have at jeg går for lang tid over tid grundet risiko for komplikationer. Min kæreste undrede sig også lidt over det, for vores lille pige følger jo fint vægtkurven, endda en lille smule under Men de siger at af erfaring ved de, at der er mindre risiko for komplikationer, hvis man sætter folk i gang til terminen, så det stoler vi da på

Sååå.. jeg ved at jeg er mor inden d. 25.10, ret vildt at tænke på faktisk

Anmeld

5. oktober 2010

JacobsMoar

marhemor skriver:

Ja, er også lykkelig for at slippe for kniven

Jeg bliver sat i gang på terminsdatoen fordi jeg har graviditetssukkersyge, og så vil de ikke have at jeg går for lang tid over tid grundet risiko for komplikationer. Min kæreste undrede sig også lidt over det, for vores lille pige følger jo fint vægtkurven, endda en lille smule under Men de siger at af erfaring ved de, at der er mindre risiko for komplikationer, hvis man sætter folk i gang til terminen, så det stoler vi da på

Sååå.. jeg ved at jeg er mor inden d. 25.10, ret vildt at tænke på faktisk

Nååh.. Derfor..

Ja, hvor vildt.. Det er det eneste der mangler når man er gravid.. En udløbsdato !! Det kan rent faktisk være du ender med at føde før mig, på trods af at jeg har termin 10 dage før  

Jeg var til glukosebelastning i fredags, ringede for at få svar i dag, og INGENTING.. (Havde ellers lige håbet så jeg kunne blive sat igang på terminen ) Her ligger lillemanden i den øverste del af vægtskalaen.. JM skønnede ham til 3400-3500 for en uge siden, da var jeg 37+4.. Så kom for guds skyld ud unge mand !!

Anmeld

5. oktober 2010

marhemor

Bromberg skriver:

Nååh.. Derfor..

Ja, hvor vildt.. Det er det eneste der mangler når man er gravid.. En udløbsdato !! Det kan rent faktisk være du ender med at føde før mig, på trods af at jeg har termin 10 dage før  

Jeg var til glukosebelastning i fredags, ringede for at få svar i dag, og INGENTING.. (Havde ellers lige håbet så jeg kunne blive sat igang på terminen ) Her ligger lillemanden i den øverste del af vægtskalaen.. JM skønnede ham til 3400-3500 for en uge siden, da var jeg 37+4.. Så kom for guds skyld ud unge mand !!

Ja, det er én af de positive gevinster ved at have graviditetssukkersyge, at jeg slipper for at få lov til at gå de 14 dage over tid Desuden har jeg jo kunne følge den lille hele vejen, er blevet scannet hver 3.-4. uge, så vi har hele tiden fulgt godt med

Selvfølgelig har det da også haft lidt negative konsekvenser i form af at jeg ikke bare har kunnet spise hvad jeg havde lyst til, men igen har det jo haft en positiv indvirkning på vægten

Hold da op, ja det er da en god dejlig størrelse dreng du har i maven, kan godt forstå at du snart gerne vil have ham ud Ihhh... det bliver så godt at følge med i alle de små børn der snart popper ud, og man kan se alle de vidundere der kommer til verden!!

Pøj pøj med det hele, håber at du ikke skal gå for længe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.