36+0 .. Puhh ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

morethanperfect

dithmer skriver:

Nu ved jeg ikke hvad nummer du venter men jeg venter prinsesse nr. 3 og kan virkelig mærke forskel fra sidste til den her gang. Det føles som 50 kg ekstra.

Jeg venter nummer 1 .. Men puhh .. Har allerede sagt jeg ik skal ha flere børn , selvom jeg sikkert ombestemmer mig når han er født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Orr det forstår jeg godt ! Der er også to fra mit fødselsforberredelseshold der har født ... 

Ehm , nej ved ik hvornår jeg blev født .. Min far kan ikke huske det .. Kan ik rigtig spørge min mor for hun døde da jeg var 5 .. Men hvis det havde været vildt tidlig eller meget over tiden tror jeg han ville kunne huske det , så tror det var omkring tiden .. 

Jeg var til scanning i går , og han vejer ca 2600 .. Han er tyk og har tykke kinder

Vi mangler lige nogle små ting - så som at samlede sengen, så er ikke helt klar endnu, men vil så gerne have vores baby meget snart

Anmeld

5. oktober 2010

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Vi mangler lige nogle små ting - så som at samlede sengen, så er ikke helt klar endnu, men vil så gerne have vores baby meget snart

Uhh ja det forstår jeg godt ..

Vi er klar ... Vi mangle bare den sengehimmel svigermors veninde skal sy .. Gad vide hvor langt hun er 

Anmeld

5. oktober 2010

mor-til-vanessa

kan jeg godt forstå, men du ser vildt godt ud

Anmeld

5. oktober 2010

morethanperfect

mor-til-vanessa skriver:

kan jeg godt forstå, men du ser vildt godt ud

Mange tusind tak .. Dejligt at få af vide

Anmeld

5. oktober 2010

Mettemus

Hvis det var mig der boede så lækkert ville jeg blive der så længe som muligt  Det sidder viiildt flot på dig!

Anmeld

5. oktober 2010

morethanperfect

Mettemus skriver:

Hvis det var mig der boede så lækkert ville jeg blive der så længe som muligt  Det sidder viiildt flot på dig!

Heh mange tak ... Håber snart han kommer ud

Anmeld

5. oktober 2010

Mettemus

morethanperfect skriver:

Heh mange tak ... Håber snart han kommer ud

Det kan jeg godt forstå... så hjælper kommentarer ala "vær du bare glad for at han er der inde, så er han nemmere at have med/er nemmere i det hele taget" osv bare ikke Man vil jo gerne se Guldklumpen live

Anmeld

5. oktober 2010

morethanperfect

Mettemus skriver:

Det kan jeg godt forstå... så hjælper kommentarer ala "vær du bare glad for at han er der inde, så er han nemmere at have med/er nemmere i det hele taget" osv bare ikke Man vil jo gerne se Guldklumpen live

Jaa , og han er til besvær nu .. Kan ik engang tage mine støvler på selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.